Søndag den 24.9.06 kl. 9.30

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

og jeg trænede med en pensel hele week-enden....... jeg skal nu heller ikke køre det løb
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Tak for sidst . Der var stor Hustler fremmøde. Niels Lædersteven JJ Dan og Rene 6 Hustler på tur.
Det var en rigtigt fed tur vi havde , tempoet kunne godt være lidt højere 22,1 i snit over 78 km var ok . :wink: Dem der skal køre løbet skal fin tune den store klinge styrret ned i racer stilling klart en hurtig rute gode grus stier til max fart , lidt single track få alvorlige bakker og den meget omtalte bakke efter 60 65 km var ikke noget at frygte. :wink:
Så god tur til dem der skal køre i Hillerrød i weekenden :wink:
Last edited by Per Olsson on 25 Sep 2006, 08:41, edited 1 time in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

Lyder til at have været en fin tur. Jeg endte op med at køre en tur I Hedeland ved Roskilde. Spændende single-single track, gode stier og veje + en fantastisk udsigt oppe fra Roskilde skibakke - alle elleve gange! :thumbsup:
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
Niels Jensen
Helt uden hænder!
Posts: 84
Joined: 11 Aug 2005, 18:51
Location: Tårnby

Post by Niels Jensen »

Hej alle :lol:
Ja det var en fin fin tur 78km i sprødt tempo ca.22 km/t var et godt tempo til et comeback (er ca. 2mdr. siden jeg har kørt mtb)
God rute og som altid hyggelige mennesker at køre med,men jeg har godt nok lidt ømme ben og min r.. er også lidt øm. :wink:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Godt du er ved at være klar igen Niels ;)
Post Reply