MTB: Rute fremvisning i Tokkekøb søn 27/8 kl 10.00

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Re: jubii eller øv om man vil

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jesper-pmc wrote:Ok, så hvis man lige klarer den under 30 skal man ud på 1t30min, pyhaa

Nå men hvordan har skoven klaret regnen i går ??

mvh
Jesper
Jeg vil skyde på 3 runder til dig Jsper, 1. omgang er 2-3 kilometer kortere, pga. startloop.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

J-LO wrote:Jeg kørte den på 32 forleden, mon ikke så 30 i løb?

Godt, så bliver det max. 3 omgange, selv for eliten = max. 1t30min
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Morten Hartvigsen wrote:
J-LO wrote:Jeg kørte den på 32 forleden, mon ikke så 30 i løb?

Godt, så bliver det max. 3 omgange, selv for eliten = max. 1t30min
Nemlig
User avatar
Fraser
Punkteret
Posts: 129
Joined: 14 Oct 2005, 17:40
Location: 5 min fra 100m skoven

super rute

Post by Fraser »

tak for en super god rute, den passede min cykel meget godt, da jeg kun kunne køre i 2 gear, mellem klinge og storklinge!!!!
der var lidt af det hele på ruten, lidt mudder, nogle vandhuller og lidt "mellem" teknisk single track, super rute.
Der var kun et sted, hvor en rytte eller to, kørte max 10 m forkert, Så god skiltning.

god kage, jeg fik et stykke, så det var fantastisk. jeg tror kun der manglede lidt vand efter løbet var overstået...

jeg kan ikke finde på mere at sige, er lidt træt nu.

Fraser
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Tak for i går , det gik super det hele , håber ikke vi i H40 satte formeget til , men jeg havde ikke noget et køre med , jeg frøs helt vild ca 1½ omgang , det må være feberen , lidt øv. :shock:
Per.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Nice rute,se mere og download til jeres Garmins fra linket:

http://trail.motionbased.com/trail/invi ... ue=1290986

/Niels Henningsen
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

En lille løbsberetning
Endnu et super Hustler DustCup arrangement :)
Og nu med ny megafon. Det bliver ikke større, eller hvad har J-LO i ærmet, eller hvor tingene nu kan gemmes jvf. videoklip med tryllekunstnerinden, til næste omgang DustCup. Hvad med bue og pil for at fuldende Robin Hood looket.:mrgreen: Det ville være lidt nytænkning med startbue og pil istedet for startpistol.
Ruten igår var til fuldskrue fra start til mål, og jeg blev lidt forundret over at se hvor langsom omgangstiden var efter første omgang. Jeg er ikke den hurtigste starter, og igår var ingen undtagelse, så jeg måtte kæmpe for at minimere tabet i starten. Jeg havde dog hele tiden visuel kontakt med Hartvigsen, så jeg var sikker på, at jeg lå rimeligt til, da Morten er en bedre starter end jeg. Og efterhånden som de andre mistede pusten fik jeg arbejdet mig op igennem feltet. På grusstykket inden det tætte bøgekrat hoppede min kæde af, da jeg skiftede fra mellemklinge til storklinge. Den blev dog siddende på pedalarmen, så i fuld fart fik jeg en hånd ned og sat kæden på plads, medens jeg fortsat holdt fast i dem foran. Igennem de 2 vandløb fik jeg kontakt med Morten, da han pænt stod af og løftede cyklen over, medens jeg kørte igennem. Lige inden anden omgang passerede jeg Morten, og så var det ellers fuld skrue afsted. På tiden kunne jeg se, at den skulle have en ordentlig omgang kul, hvis jeg skulle nå de forventede 3 omgange. For at undgå kæde problemer på omgangen besluttede jeg mig for for kun at køre på storklinge på denne omgang. Morten forsøgte at psyke mig ved at ligge bag ved og fortælle hvor dårligt jeg kørte igennem svingene. Det gad jeg ikke at høre på, så jeg kørte fra ham.:D Lynhurtigt fangede jeg næste gruppe på 6 mand, og jeg startede mad at overhale dem en efter en. Desværre ramte jeg et mudderhul forkert, og havnede ved siden af sporet, så jeg måtte af cyklen og rette ind igen. Det kostede et hul på 100 meter, som så skulle lukkes igen. Jeg fik kontakt på den nye bakke i granskoven, men kom kun forbi 2 mand. Igennnem vandløbene fik jeg 2 mere, da de skulle af for at løfte cyklerne over. Jeg så på uret der viste 58 min. Der var nu 3 foran, og jeg råbte til dem, at de skulle sætte farten op, for at vi kunne nå en omgang mere, men det var ingen af dem intereseret i, så de blokerede stien, for at holde farten nede. Da vi kom ud på det sidste grusstykke før mål, gav jeg den alt hvad jeg havde for at komme over måtten inde 1 time, men desværre 18 sekunder for sent til endnu en omgang.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Godt kørt. Nåe, så du var bagved hele tiden... lusker.

Ja, jeg ved godt at jeg skulle havde kørt over begge vandløb, det gjorde jeg på 2 omgang.

Men seriøst, jeg mener at du har noget at vinde ved de sving, det burde du øve lidt mere (eller f.eks. deltage i DMK's NSC kurser :-)

Jeg kom desværre ind 25sek for sent til 3'die omgang, som jeg ellers havde planlagt og var klar til.
Last edited by Morten Hartvigsen on 31 Aug 2006, 14:29, edited 1 time in total.
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Hej Carsten

Fin historie. Den skal næsten på forsiden. Jeg vil tro du var en af de eneste som ønskede at køre en ekstra omgang :D :D :D
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Der var mange Hustlere i skoven,måske skulle i forsøge med nogle skilte rundt omkring på sporet i stil med SNCF's " attention un 'ystler peut cahe un autre".

/Niels Henningsen
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Super arrangement

Post by BoT »

Fedt arrangement. Perfekt løbsafvikling. Se dustcup.

PS: Hvorfor bliver J-Lo ved med at prøve at tale i megafon, når det meste af motionsfeltet ikke kan høre hvad han råber? Er det derfor vi maser for meget? :)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Re: Super arrangement

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

BoThomsen wrote:Fedt arrangement. Perfekt løbsafvikling. Se dustcup.

PS: Hvorfor bliver J-Lo ved med at prøve at tale i megafon, når det meste af motionsfeltet ikke kan høre hvad han råber? Er det derfor vi maser for meget? :)
Tak Bo, kunne ikke være mere enig (dustcup.dk) :P

Og så ikke flere smartass bemærkninger her ..... :wink:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Oh.. og så er der billeder fr i går, tak til Jannik !!
http://www.teamhustler.dk/gallery/index.php?cat=41
User avatar
fschlage
Helt uden hænder!
Posts: 61
Joined: 14 Apr 2006, 23:31
Location: Glostrup

Post by fschlage »

J-LO wrote:Oh.. og så er der billeder fr i går, tak til Jannik !!
http://www.teamhustler.dk/gallery/index.php?cat=41
Lækkert :D
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

Jeg er ked af, at jeg desværre ikke kunne være med til dette fantastiske arrangement, men sidder desværre her i Kroatien med en masse solskin og kæmpe hotel morgenmads og aftens buffetter. Pisse irriterende :cry:
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
Post Reply