MTB: DustCup 23. aug - Høghsbjerget

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Ja mine omgangstider er omvendet 25min for første omgang og 19 for sidste hvor den fik lidt mere gas.. de andre omgange var lidt mere relaxed, da jeg jo alligevel var sat.
User avatar
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor
Posts: 370
Joined: 07 May 2006, 21:14
Location: Charlottenlund
Contact:

Post by Jakob Skouboe »

J-LO wrote:
Jakob Skouboe wrote:Det var godt at I havde et godt løb. Jeg stod med cykel og kluns, men blev bremset af en vandskade i kælderen. Det stod bare ind i et rum vi lige har brugt kassen på at sætte i stand.

Fandens lortenat det blev til... :evil: :evil:

Vi ses 30 august..:D
Øv, håber ikke det blev voldsomt Jakob? Det er jo længe siden!
Ja, gu er det det. Men jeg har nydt at holde ferie med stort F. Har da høvlet lidt rundt på kværnen, men ellers nydt livet. Mandag begynder virkeligheden på arbejde efter fire fede uger - gys!
Giant NRS Composite / Giant MCM Composite

Giant NRS Giant MCM
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Jakob Skouboe wrote:
J-LO wrote:
Jakob Skouboe wrote:Det var godt at I havde et godt løb. Jeg stod med cykel og kluns, men blev bremset af en vandskade i kælderen. Det stod bare ind i et rum vi lige har brugt kassen på at sætte i stand.

Fandens lortenat det blev til... :evil: :evil:

Vi ses 30 august..:D
Øv, håber ikke det blev voldsomt Jakob? Det er jo længe siden!
Ja, gu er det det. Men jeg har nydt at holde ferie med stort F. Har da høvlet lidt rundt på kværnen, men ellers nydt livet. Mandag begynder virkeligheden på arbejde efter fire fede uger - gys!
Jeg føler med dig Jakob.

Mest på grund af vandskaden. Med et hus med kælder så jeg kender til frygten, men har indtil nu klaret mig med små skader :D

Men også fordi ferien er slut. Min er dito over, ja vel egentlig nu her fredag eftermiddag resten er weekend :-(

Så go' vind. Men måske ses vi på søndag, der er vist en tråd om rutefremvisning i Tokkekøb Hegn! :?:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Post Reply