HANSENS CYKELØB 13/8

Forum udelukkende omhandlende ture på cykelcross. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3288
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

HANSENS CYKELØB 13/8

Post by Jais »

Jeg må nok indse at jeg ikke kommer til at cykle Hansens i år. Jeg har ikke cyklet i 3 uger på grund af Corona og nu på vej på 3½ ugers ferie, hvor jeg ikke får cyklet… Så min billet er til salg til 700(under det Jeg har givet for den, og 120 kroner billigere hvis man skulle købe den nu, altså hvis der var nogen til salg) skriv venligst Messenger besked hvis Det har interesse, Indenfor en uge ellers ryger den til salg på Facebook .
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2075
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Re: HANSENS CYKELØB 13/8

Post by Tobias Sonne »

Det var ærgerligt - tror jeg bliver eneste Hustler til løbet, men det bliver det jo ikke ringere af :lol:
User avatar
Tobias
Fås den i carbon?
Posts: 1175
Joined: 27 Feb 2008, 16:51
Location: Birkerød

Re: HANSENS CYKELØB 13/8

Post by Tobias »

Tobias Sonne wrote:Det var ærgerligt - tror jeg bliver eneste Hustler til løbet, men det bliver det jo ikke ringere af :lol:
Jeg håber også på at skulle køre det for første gang, men skal lige have sikret min billet.
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: HANSENS CYKELØB 13/8

Post by Niels G Henningsen »

Tobias wrote:
Tobias Sonne wrote:Det var ærgerligt - tror jeg bliver eneste Hustler til løbet, men det bliver det jo ikke ringere af :lol:
Jeg håber også på at skulle køre det for første gang, men skal lige have sikret min billet.
Jais har en til salg :mrgreen: :mrgreen:
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Post Reply