Pronghorn , som ses linket til lidt oppe i tråden ….. Og den er nok ikke første valg til Bike packing , da der ikke er skruehuller overalt til “alt skramlet” .Peter Christensen wrote:Hvad endte du med at købe ?
Et par mulige efterårs lidt længere Gravelture
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Re: Et par mulige efterårs lidt længere Gravelture
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Et par mulige efterårs lidt længere Gravelture
Jeg hygger mig nu gevaldigt med bikepacking og gravel på min ged med 2x2 huller (dem til flaskeholderne). Det handler om at kom ud (og stramme stropper)Niels G Henningsen wrote:Pronghorn , som ses linket til lidt oppe i tråden ….. Og den er nok ikke første valg til Bike packing , da der ikke er skruehuller overalt til “alt skramlet” .Peter Christensen wrote:Hvad endte du med at købe ?
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Tillykke - det virker også til at de laver nogle lækre cyklerNiels G Henningsen wrote:Pronghorn , som ses linket til lidt oppe i tråden ….. Og den er nok ikke første valg til Bike packing , da der ikke er skruehuller overalt til “alt skramlet” .Peter Christensen wrote:Hvad endte du med at købe ?
Gid det snart var maj...!
BjergelefantenMorten Hartvigsen wrote:Jeg vil også ha én SKAL dog kunne bruges til bikepacking først og fremmest
Mon vores 'lidt ældre' hustler Kim stadig sælger Ridley's ? har glemt hans efternavn..
Canyon har lige fået grizly alu på lager - hardcore bikepacking med huller over det hele og op til 50mm dæk og fås med og uden fjedergaffel https://www.canyon.com/da-dk/gravel-bik ... ing/grizl/" onclick="window.open(this.href);return false;
/Niels
Kim Holst.Niels P wrote:BjergelefantenMorten Hartvigsen wrote:Jeg vil også ha én SKAL dog kunne bruges til bikepacking først og fremmest
Mon vores 'lidt ældre' hustler Kim stadig sælger Ridley's ? har glemt hans efternavn..
Canyon har lige fået grizly alu på lager - hardcore bikepacking med huller over det hele og op til 50mm dæk og fås med og uden fjedergaffel https://www.canyon.com/da-dk/gravel-bik ... ing/grizl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hans website hed bike-zone.dk. Firma og website blev nedlagt i 2015.
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Tjaaa - hvis du er meget lille eller meget stor har de nogen på lager - eller stiller man sig bare over i ventekøen med alle de andreNiels P wrote:BjergelefantenMorten Hartvigsen wrote:Jeg vil også ha én SKAL dog kunne bruges til bikepacking først og fremmest
Gid det snart var maj...!