Lørdags Gravel - Sølavlandets skønne stier
Re: Lørdags Gravel - Sølavlandets skønne stier
For at skabe lidt julestemning kommer hele 3 røde ciklister, der meget gerne vil prøve det der sportsgrus: Maria, Philip og jeg
Nu kan det da kun gå fremad....
- UffeSchleiss
- Med nye kabler
Jeg bliver nødt til melde fra.
Rigtig god tur
Rigtig god tur
er ved Casa Claes 8:14Claes wrote:Jeg triller på to hjul hjemmefra 8.15 om nogen vil følges fra lyngby via prinsessestien til mtb tours (afg nær Fortunporten, Dyrehaven)
https://www.komoot.com/invite-tour/2931 ... 3nEIM_SxmY" onclick="window.open(this.href);return false;Niels G Henningsen wrote:God fornøjelse Lørdag, I skal nok bytte om på de første 6 km og de sidste 5 km, da der er "ensrettet" rundt om Søndersø, hvilket jeg ikke lige fik set ( markeret med nogle omkørselsskilte i gul/sort ) i farten på udturen, ellers en dejlig tur med "fine foto muligheder" ude omkring km 17
med Niels's rettelser....
Last edited by Jais on 11 Dec 2020, 22:36, edited 1 time in total.
Ja men må indse at jeg nok ikke når at få den klar til i morgen tidlig. I må nok køre uden migTobias Sonne wrote:Mener du denne?Søren K. wrote:Jeg håber pakken når frem.... det gør i også!
Så pakken ER kommet frem?
Kom du bare, så vi deler to hold.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Kommer i syd om Bagsværd Sø? Så støder jeg til.Claes wrote:Jeg triller på to hjul hjemmefra 8.15 om nogen vil følges fra lyngby via prinsessestien til mtb tours (afg nær Fortunporten, Dyrehaven)
Triller nord om ad stierne.Jacob Korsholm wrote:Kommer i syd om Bagsværd Sø? Så støder jeg til.Claes wrote:Jeg triller på to hjul hjemmefra 8.15 om nogen vil følges fra lyngby via prinsessestien til mtb tours (afg nær Fortunporten, Dyrehaven)
Kan ikke finde en rute fra mig syd om Bagsværd sø der ikke inkluderer en masse asfalt. Desværre er Manden Med Saltet ualmindelig gavmild i disse dage. Her i lyngby ihvertfald er vej og specielt cykelsti knasende hvid af salt hver morgen. Vil gerne skåne den fine mekanik for Saltets glæder, så vi må sludre på sporet. Det glæder jeg mig til gengæld til
Kan se at turen går modsat, jeg møder jer der hvor sporene (ud/hjem) krydser tænker at 09:20 passer meget godt? Jeg har Bo med som også kørte med i lørdags. Ses
- Steen Andersen
- Med blød hat
Kan se vi blir mange så jeg melder fra.
Tykke kan også have tynd mave
- Tobias Sonne
- Mangler fart
Det er helt fint. Men vi overholder alle covid-regler og deler hold, hvis vi bliver mere end 10.Steen Andersen wrote:Kan se vi blir mange så jeg melder fra.
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Lorte koncept. Punkterede og knækkede en eger, kunne ikke få fat i konen, så måtte humpe hjem. Heldigvis var vreden aftaget da jeg kom hjem.
Vi savnede dig resten af vejen rundtJacob Korsholm wrote:Lorte koncept. Punkterede og knækkede en eger, kunne ikke få fat i konen, så måtte humpe hjem. Heldigvis var vreden aftaget da jeg kom hjem.
De røde siger tak for en dejlig tur
Altid hyggeligt at trille en tur med jer
Altid hyggeligt at trille en tur med jer
Nu kan det da kun gå fremad....
Tak for endnu en fantastisk tur.
En no show
En udgik
2 kom på uanmeldt besøg
En no show
En udgik
2 kom på uanmeldt besøg
Klubmester i Tri-Sprint 2016
Rygter vil vide at træningsudvalget stod for udskænkning hos MTB Tours idag.