MTB tur søndag den 23.07.06 til de morgen friske, AFLYST

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

MTB tur søndag den 23.07.06 til de morgen friske, AFLYST

Post by Johnni JJ »

Jeg har tænkt mig at give et stykke morgenbrød kl. 9 hos mig på min
adresse, se under privat forummet. :lol:

Efterfølgende en god tur i skoven ved Ganløse/ Slangerup, turen tager ca. 2 ½ time og vi afslutter i Ølstykke
Last edited by Johnni JJ on 17 Jul 2006, 22:02, edited 2 times in total.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

fylder du rundt ?

Post by Morten Hartvigsen »

kan desværre ikke, ville ellers være super med en tur i min fødeby, ogf bakkerne i Stenløse er gode.

I må ha en go tur.
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

det lyder sjovt...jeg har sat kryds i kalenderen selvom du har skrevet 23.06.06 :)
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Det lyder hyggeligt! Jeg skal lige hjem og tjekke kalenderen inden jeg siger endedig OK.
Image
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

lyder hyggeligt - men har lige en hytte i Toscana som jeg skal sørge for - he he.......
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Super fedt! Jeg kommer :)

Ps. Har rettet datoen i overskriften til "Juli" :)
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Jeg ser om jeg kan komme op så tidligt og finde vej derop 8)
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Re: MTB tur søndag den 23.07.06 til de morgen friske, AFLYST

Post by Johnni JJ »

JJ wrote:Jeg har tænkt mig at give et stykke morgenbrød kl. 9 hos mig på min
adresse, se under privat forummet. :lol:

Efterfølgende en god tur i skoven ved Ganløse/ Slangerup, turen tager ca. 2 ½ time og vi afslutter i Ølstykke
Jeg er desværre nød til at aflyse på søndag, pga mit cykel uheld.
Når jeg er frisk og har fået rep. min cykel, finder jeg lige en anden dag. :cry:

Jeg har fået overblik over skaden på min cykel i dag, den skal rep. for ca. 12.000 kr. og har afsendt min ramme til Scott i Tyskland i dag, de skal lave geardroppet. :wink:
Det har nok lidt lange udsigter, inden jeg får min cykel retur, der er også restordre i flere dele :(

Der bliver nok ikke trænet noget i den kommende tid, så Bo og Dan og J-LO :thumbsup: , det er nu I skal slå til, I skal bare træne hver dag.....
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Re: MTB tur søndag den 23.07.06 til de morgen friske, AFLYST

Post by BoS »

JJ wrote: Der bliver nok ikke trænet noget i den kommende tid, så Bo og Dan og J-LO :thumbsup: , det er nu I skal slå til, I skal bare træne hver dag.....
Jajaja. Det var jo som at plukke de nederste æbler at hente dig op af kælkebakken :-)
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Re: MTB tur søndag den 23.07.06 til de morgen friske, AFLYST

Post by Dan »

JJ wrote:
JJ wrote:Jeg har tænkt mig at give et stykke morgenbrød kl. 9 hos mig på min
adresse, se under privat forummet. :lol:

Efterfølgende en god tur i skoven ved Ganløse/ Slangerup, turen tager ca. 2 ½ time og vi afslutter i Ølstykke
Jeg er desværre nød til at aflyse på søndag, pga mit cykel uheld.
Når jeg er frisk og har fået rep. min cykel, finder jeg lige en anden dag. :cry:

Jeg har fået overblik over skaden på min cykel i dag, den skal rep. for ca. 12.000 kr. og har afsendt min ramme til Scott i Tyskland i dag, de skal lave geardroppet. :wink:
Det har nok lidt lange udsigter, inden jeg får min cykel retur, der er også restordre i flere dele :(

Der bliver nok ikke trænet noget i den kommende tid, så Bo og Dan og J-LO :thumbsup: , det er nu I skal slå til, I skal bare træne hver dag.....
Godt at du har cykelforsikring som dækker??

Hvordan går det med krigsskaderne iøvrigt??
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Post by Johnni JJ »

Ja, jeg håber, at forsikringen vil dække, men det tror jeg :roll:

Her til aften er det begyndt at gå bedre, jeg føler mig stadig meget mørbanket og har svært ved at have tøj på. Det hænger i, i sårene og de væsker stadig meget.
Jeg har fået ondt i nakken og i ribbene, men jeg tror jeg er sluppet meget heldigt :lol:

Jeg hørte, at der var en ung mand på 22 år, der døde søndag morgen, efter et at have væltet på cykel og fået styret ind i maven, han fik indre blødning i bughulen og det dør man altså af :cry:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

God bedring JJ, vi ser frem til en ny dato ;)
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

JJ wrote:Her til aften er det begyndt at gå bedre, jeg føler mig stadig meget mørbanket og har svært ved at have tøj på. Det hænger i, i sårene og de væsker stadig meget.
Nå jeg har skrammer på større område, så bruge jeg typisk at sætte Compeed på. Dels heler det hurtigere og pænere - dels er der ikke noget der vædsker og man kan godt tage korte bade med det på.
NB. NB. Sårene skal være helt rene hvis man vil bruge compeed, fordi såret lukkes til - og det er noget rigtigt lort at få betændelse i sine sår. Selv har jeg nu aldrig haft problemer med det, men har hørt det fra andre der bare klistrede det på et frisk sår, der ikke var renset godt nok.

Nuvel, god bedring!
Image
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Stephan Bak wrote:
JJ wrote:Her til aften er det begyndt at gå bedre, jeg føler mig stadig meget mørbanket og har svært ved at have tøj på. Det hænger i, i sårene og de væsker stadig meget.
Nå jeg har skrammer på større område, så bruge jeg typisk at sætte Compeed på. Dels heler det hurtigere og pænere - dels er der ikke noget der vædsker og man kan godt tage korte bade med det på.
NB. NB. Sårene skal være helt rene hvis man vil bruge compeed, fordi såret lukkes til - og det er noget rigtigt lort at få betændelse i sine sår. Selv har jeg nu aldrig haft problemer med det, men har hørt det fra andre der bare klistrede det på et frisk sår, der ikke var renset godt nok.

Nuvel, god bedring!
nu er det jo ikke muligt at købe compeed i stykker á 1 x 1 meter :lol: , så det gode gamle husmandsråd om vand og sæbe virker hver gang. God bedring til JJ.
Post Reply