11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Jacob Korsholm
Søger sponsor!
Posts: 2609
Joined: 29 Jul 2008, 22:30
Location: Bagsværd

Re: 11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Post by Jacob Korsholm »

Jeg kommer til tøjprøvning, kan ikke nå spinning.
User avatar
ClausA
Med nyvasket cykel
Posts: 2308
Joined: 31 Jul 2010, 09:07

Re: 11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Post by ClausA »

Jeg må også melde fra til spin, men kommer også til tøjprøvning.

Der er Kong Vinter Adventure Race hele lørdagen og der skal jeg helst være rimelig frisk. :-)
User avatar
JensM
Uden mudderdæk
Posts: 539
Joined: 03 Jan 2018, 15:26

Re: 11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Post by JensM »

Jeg køre Kong vinter sammen med Claus, så jeg springer også over med spinning og hygge, men vil meget gerne forbi og prøve tøj.
Da det er lidt træls at køre hjem til Vestsjælland efter arbejde for så senere at køre til Bagsværd, vil jeg gerne høre hvor tidligt at tøjpakken er klar til afprøvning
Det ville være rigtig godt hvis det er muligt før i hopper på cyklerne.
User avatar
UffeSchleiss
Med nye kabler
Posts: 207
Joined: 30 May 2018, 07:30
Location: Frederiksberg

Re: 11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Post by UffeSchleiss »

Jeg melder fra til spinning men kommer også til tøjprøvning
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2221
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

Re: 11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Post by Mikkel Henningsen »

JensM wrote:Jeg køre Kong vinter sammen med Claus, så jeg springer også over med spinning og hygge, men vil meget gerne forbi og prøve tøj.
Da det er lidt træls at køre hjem til Vestsjælland efter arbejde for så senere at køre til Bagsværd, vil jeg gerne høre hvor tidligt at tøjpakken er klar til afprøvning
Det ville være rigtig godt hvis det er muligt før i hopper på cyklerne.
Vi ved mere i morgen :thumbsup:
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
User avatar
FlemmingM
Over stok og sten
Posts: 580
Joined: 07 Aug 2008, 16:49
Location: Værløse

Re: 11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Post by FlemmingM »

Husk Garmin-pulsbælte, så det kun er watt som viser hvor hårdt du træder!!
Alt foregår i X-træners lokaler(cykling/tøjprøve/hygge)
Se Johannesevangeliet kap.8 vers7
User avatar
Tobias
Fås den i carbon?
Posts: 1175
Joined: 27 Feb 2008, 16:51
Location: Birkerød

Re: 11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Post by Tobias »

Jeg satser på at nå forbi og prøve tøj men kan ikke tage flere aftner ud i denne uge
User avatar
Claes
Bagfra højre-om!
Posts: 1068
Joined: 23 Jun 2012, 23:21
Location: Hellerup

11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Post by Claes »

Satser også på tøjprøvning, ku det blive før start?
User avatar
ChristianPhilipJ
Fyr og flamme
Posts: 2563
Joined: 15 May 2013, 22:53
Location: Hørsholm

11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Post by ChristianPhilipJ »

Tak for en hyggelig aften, tøjprøvning kombineret med bjergklatring og traditionel Hustler hygge.

Timen i sadlen kan nok bedst betegnes som den tykke mod de tynde.... efter kontrolvejning og indstilling af cykler gik det opad i 6 km mod Col d’Galibier - der var vist ikke mange der nåede at nyde udsigten, for tempoet var højt og kadencen tilsvarende. Graff og Mikkel kæmpede om at komme først over toppen, den vandt Graff og så gik det ellers henad og ikke mindst nedad. For grupettoen varede det lidt længere tid, men over kom vi da, kun for at finde ud af at forreste rytter var 10 km foran!

Så gik den vilde jagt nedad, høje watt og hastigheder lidt over 70 km/t, lige lidt hjalp det, Graff trak sig sejrrigt ud af duellen og kørte vist på omkring de 44 min, sidste mand (som ikke var mig :-) ) nåede i mål i 59.48, ingen stress, det var jo under en time, ikk’?

Tak for en god aften, håber der kommer lidt flere næste gang, der er vist penge i budgettet til et måltid mad og en sportsvand efter aftenens strabadser.


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1316
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Re: 11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Post by Carsten Graff »

Hyggelig aften i GRØNT selskab.
Utroligt at Hartvigsen kan tage på efter en lille time på en spinning cyklen :-?
Og husk vi gør det igen fredag d. 15. februar. Her vil vi køre en ny rute, der vil blive serveret en ny udsøgt menu, og vi finder på noget, så vi igen skal se 16 velskabte mænd i underbukser :shock:
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Re: 11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Post by Niels P »

ChristianPhilipJ wrote:Tak for en hyggelig aften, tøjprøvning kombineret med bjergklatring og traditionel Hustler hygge.

Timen i sadlen kan nok bedst betegnes som den tykke mod de tynde.... efter kontrolvejning og indstilling af cykler gik det opad i 6 km mod Col d’Galibier - der var vist ikke mange der nåede at nyde udsigten, for tempoet var højt og kadencen tilsvarende. Graff og Mikkel kæmpede om at komme først over toppen, den vandt Graff og så gik det ellers henad og ikke mindst nedad. For grupettoen varede det lidt længere tid, men over kom vi da, kun for at finde ud af at forreste rytter var 10 km foran!

Så gik den vilde jagt nedad, høje watt og hastigheder lidt over 70 km/t, lige lidt hjalp det, Graff trak sig sejrrigt ud af duellen og kørte vist på omkring de 44 min, sidste mand (som ikke var mig :-) ) nåede i mål i 59.48, ingen stress, det var jo under en time, ikk’?

Tak for en god aften, håber der kommer lidt flere næste gang, der er vist penge i budgettet til et måltid mad og en sportsvand efter aftenens strabadser.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bakker ER bare kortere nedad
/Niels
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: 11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Post by Morten Hartvigsen »

Super hyggeligt (og lidt hårdt) ja, tak for initativ.
User avatar
Claes
Bagfra højre-om!
Posts: 1068
Joined: 23 Jun 2012, 23:21
Location: Hellerup

11. Januar - 1. etape - Hustlernes Tour de Spinning

Post by Claes »

Lyder som et hyggeligt og godt arrangement
Post Reply