Trailcup

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Trailcup

Post by Kenny »

Jyderne arrangere en anderledes cup, der kunne være sjov at prøve. Men til en pris på 1900,- plus transport synes jeg det bliver halvdyrt.

En afd. koster 400,- hvilket heller ikke er helt billigt for et MTB løb.

https://www.facebook.com/TrailcupDanmark/" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.sportstiming.dk/event/5129" onclick="window.open(this.href);return false;

Fra 2017 løbets beskrivelse
Selve løbsformatet tager udgangspunkt i "enduroløbet" hvor der køres om de hurtigste tider på flere forskellige nedkørsler i det område hvor løbet finder sted. Man bliver sendt afsted i grupper, hvor man så begiver sig ud på dagens rundstrækning. Undervejs er der såkaldte "stages" hvor du som enkeltrytter skal forsøge at lave din hurtigste tid. Herefter begiver du dig videre ud på rundstrækningen til den næste "stage" osv.. Til slut ender du det samme sted som du startede, og der er nu tid til hygge, præmieoverrækkelse og snak.
Det lyder jo som noget for en tung dreng som mig :)

Er der nogen der er med på en afd eller to?
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Trailcup

Post by Niels G Henningsen »

Et noget andet koncept... Kan desværre ingen af de dage der køres, det ramler sammen med Hot Cup og arbejde.
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2075
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Re: Trailcup

Post by Tobias Sonne »

Lyder spændende, men økonomi og så nedadkørsel på tid...der er basis for at køre over evne :shock:

Jeg døjer stadig med skader og genoptræning... så herfra kan det kun blive et stort måske til en enkelt afdeling el to... for at se noget andet. Meen det er sku hurtigere og billigere med en dagstur til Eks Vallåsen. Så deet...
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Trailcup

Post by Niels G Henningsen »

Tobias Sonne wrote:Lyder spændende, men økonomi og så nedadkørsel på tid...der er basis for at køre over evne :shock:

Jeg døjer stadig med skader og genoptræning... så herfra kan det kun blive et stort måske til en enkelt afdeling el to... for at se noget andet. Meen det er sku hurtigere og billigere med en dagstur til Eks Vallåsen. Så deet...
Mener de er sponseret af "Sammenslutningen af Danske Skadestuer" og "Falck" :party: :party: :party:
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Claus Wagner
GRØN FRONT!
Posts: 1587
Joined: 29 Sep 2009, 20:04
Location: Herlev

Re: Trailcup

Post by Claus Wagner »

For den pris det koster i både tilmelding og bro x5 og overnatningx5 kan man jo kører en tur ned gennem Europa :o :o og ende nede ved Livigno og stadig have penge til leje af Fully og liftkort i 4 dage.
Det er søreme mange penge :^o og så i Danmark.
Eller en ekstra tur til Harzen :thumbsup:
INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!
Post Reply