MTB: Onsdag 14 kl. 22.00

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

MTB: Onsdag 14 kl. 22.00

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg skal have testet lygterne, triller derfor i meget roligt tempo fra Svanemøllen St. kl. 22.00. (det er en test ikke træning) Tager en rundtur på ca. 1½ time via strandvejen gennem Dyrehaven og tilbage til Østerbro.

Kom glad hvis du lige skal have testet dit lys, inden weekenden.
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Jeg havde nu tænkt mig at køre i terræn onsdag aften sent - netop med henblik på at teste lygte setup'et. Nogen der er friske?
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tager turen på sporet i dag, og hviler ben resten af ugen, minus lygtetriller i morgen.
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Stephan Bak wrote:Jeg havde nu tænkt mig at køre i terræn onsdag aften sent - netop med henblik på at teste lygte setup'et. Nogen der er friske?
Jeg vil også gerne med ud og teste lygten. Hvor & hvornår??
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Jeg havde tænkt mig at starte ud på den del af 24timeren som jeg kan huske fra sidste år (ca. 1/3) og så eller bare den blå. Vi kan godt mødes ved stadion - eller da du jo bor så dejligt centralt som man kan (Bryggen) så kan vi også godt køre sammen derop.

Det er rigtigt mørkt 22.30 (altså inde mellem træerne).
Det vil jo være rart med minimun en halv time med rigtig mørke, så hvis vi også skal nå at køre lidt kunne vi jo satse på at køre fra stadion kl. 21.00-21.30? Alternative forslag modtages, jeg har ikke noget der skal passes ind tidsmæssigt - Konen er i Kina :P


Jeg var ude at køre i området i søndags og kunne konstatere følgende omkring lysforhold. Jeg kørt uden lys.

21.15 - Det begynder at blive dunkelt på de mørkeste steder.
21.45 - Der er en del steder hvor lys vil være en klar fordel
22.00 - Ja, nu er lyset nok tændt hele tiden
22.15 - Kørsel uden lys lige akkurat muligt. der tabes tid.
22.35 - Kørsel uden lys er lige akkurat muligt i åben skov - men der er et stort tidstab. :shock:
22.36 - Kørsel let og ubesværet. En Opel Meriva har rigtigt godt lys :lol:
Last edited by Stephan Bak on 14 Jun 2006, 09:10, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

kan desværre ikke komme

tak Stefan for en lys update.
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Stephan Bak wrote:Jeg havde tænkt mig at starte ud på den del af 24timeren som jeg kan huske fra sidste år (ca. 1/3) og så eller bare den blå. Vi kan godt mødes ved stadion - eller da du jo bor så dejligt centralt som man kan (Bryggen) så kan vi også godt køre sammen derop.

Det er rigtigt mørkt 22.30 (altså inde mellem træerne).
Det vil jo være rart med minimun en halv time med rigtig mørke, så hvis vi også skal nå at køre lidt kunne vi jo satse på at køre fra stadion kl. 21.00-21.30? Alternative forslag modtages, jeg har ikke noget der skal passes ind tidsmæssigt - Konen er i Kina :P


Jeg var ude at køre i området i søndags og kunne konstatere følgende omkring lysforhold. Jeg kørt uden lys.

21.15 - Det begynder at blive dunkelt på de mørkeste steder.
21.45 - Der er en del steder hvor lys vil være en klar fordel
22.00 - Ja, nu er lyset nok tændt hele tiden
22.15 - Kørsel uden lys lige akkurat muligt. der tabes tid.
22.35 - Kørsel uden lys er lige akkurat muligt i åben skov - men der er et stort tidstab. :shock:
22.36 - Kørsel let og ubesværet. En Opel Meriva har rigtigt godt lys :lol:
Fælleskørsel lyder som en god ide

Hvis jeg kommer og henter dig ved Isbjørnen kl 21, så er vi vel derude ca 21.30 og kan køre ca 1½ time roligt tempo. Jeg kan huske 24t ruten, så enten kan vi tage den eller også noget blå spor. Det burde give ca ½ time i totalt mørke.
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Lyder super!
Image
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Eneste aber dabei er hvis det står ned i stænger i aften, i så fald tror jeg venter til imorgen aften.
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Jeg har min cykel klar igen i aften efter den seneste down period.

Så jeg regner med at tage en tur og teste den i aften og det kunne jeg jo passende gøre sammen med jer - men har lige et håndværk som jeg skal have fikset i køkkenet først...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Post Reply