MTB: PMC's 2 timers i geels 5/6

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

hej,

Den er knas tør. Jeg var ude at trille den igennem fredag. Og min cykel var ikke beskidt da jeg var førdig med runden :-)

Ses imorgen ;-)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jo, men der var jo også folk i vejen på sporet :oops: Men det bliver der med sikkerhed også i morgen....
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

fschlage wrote:
dan wrote:
J-LO wrote:Geels er mere tør end Rude, jeg kørte 2 omgange på ruten forleden på RR2.25, uden at stå af nogen steder, det har holdt tørt siden, så jeg satser på RR igen.
godt kørt! Der er kun mudder et par steder. Det ene sted er det fladt, så ingen problem. Det andet sted er den smalle opkørsel tæt på start, men mon ikke den er ved at være tør efter idag?
Lige der ved den smalle opkørsel husker jeg ellers at der var kø i lørdags, da der var "nogle" der ikke kunne komme helt op :lol:

Mvh. Flemming
Som dermed ikke siger at han kunne havde kørt op :D
Ja for mig, det kostede også et grimt sår på mit skinneben :(
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Per Olsson wrote:Kommer ..Tjek.. :wink:

Nu da JJ er tilbage kan Læder Steven da godt køre H40... Bare en tanke... :wink:
H40.... er det ikke først når man begynder at føle sig gammel :?: :lol: :lol: :lol: :lol:
Image
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Jeg måtte desværre melde fra til 2 timers :cry: jeg her ikke været på toppen i week enden.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Stephan Bak wrote:
Per Olsson wrote:Kommer ..Tjek.. :wink:

Nu da JJ er tilbage kan Læder Steven da godt køre H40... Bare en tanke... :wink:
H40.... er det ikke først når man begynder at føle sig gammel :?: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jeg blev nr. 7 (29 samlet) hvilket vist er min bedste H40 placering til dato, så jeg må vel snart rykke i top 10 samlet. Fik igen lige præcis krammet på Jørgen Fasting, Rolf Kjøller (dog med lidt held) og Jens Kjærgaard.

Morten : 27:23 28:02 29:09 29:25 29:46
Stephan: 31:15 33:21 36:51

Nu du er så "ungdoms-fræk" og kun køre 3 omg. skal du så ikke speede lidt op :lol:

NB: Hvordan gik det ham der blev hentet af Falck ? (ikke Bo Falck)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Ulykken i Geels

Post by Morten Hartvigsen »

User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Re: Ulykken i Geels

Post by Dan »

pyha...det lyder ikke godt, man kan kun ønske alt muligt god bedring
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

puha siger jeg osse , godt han slap "godt han slap rimeligt fra det styrt" med førligheden i behold. og God bedring herfra :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Post Reply