Nogen der har lyst til at lege?
http://www.kmd4184.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kronborg er Fredag d. 17.06.2016
København er Torsdag d. 18.08.2016 - Lørdag d. 20.08.2016 (Dette kunne måske falde sammen med Harzen).
/Claus
KMD 4:18:4 på Kronborg eller i KBH
- Jannie D Jacobsen
- Nu med støttefod
Re: KMD 4:18:4 på Kronborg eller i KBH
Gider gerne at lege hvis KBH ikke falder sammen med Harzen. Tænker du stafet eller individuel?
Kan ikke i juni- er ude at rejse.
/Jannie
/Jannie
Naturen, den er så pæn! Den er jo GRØN...
Jeg havde nu kun tænkt Individuel, når det ikke er læneger. jeg vil også helst i KBH, så lad os lige afvente Harzen udvalgets udmelding. Sidste år var der OK med ledige tider helt op til det sidste.Jannie D Jacobsen wrote:Gider gerne at lege hvis KBH ikke falder sammen med Harzen. Tænker du stafet eller individuel?
/Jannie
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Re:
Så skal vi vidst lige have styr på reglerne inden starten går:)Kenny wrote:Pt kan jeg alle dage. Men kalenderen bliver hurtigt fyldt ud.
Det ville faktisk være en god opvarmning til xterra at vinde klub mesterskabet på sprint distancen 14dage inden
Sendt fra min SM-G850F med Tapatalk
Fair nok i år får i lov til at sætte reglerne.............det hjælper jer ikke alligevel
Klubmester i Tri-Sprint 2016
Med den Bad-ass attitude er jeg ikke sikker på jeg tør stille op!Kenny wrote:Fair nok i år får i lov til at sætte reglerne.............det hjælper jer ikke alligevel
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Jeg synes næste vi skal have et follow up billede:)