MTB: Slush 3/5 - lineup?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Maxim stuff

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg tager ikke noget Maxim stuff med til Christian, Henrik, Anders, da jeg ikke er i egen bil i morgen. Så I må desværre hente det selv. :shock:
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Peter Christensen wrote:Jeg er heldigvis blevet nogenlunde frisk og stiller op i morgen, men så må vi jo se om der er noget saft tilbage i benene. For lige at svare på dit spørgsmål om overtræning Jan så kan jeg sige at jeg først lige har fået gjort min cykel klar igen fra 1 afdeling af Dustcup - så overtræning er der ikke tale om :lol: :lol:
Undskyld Peter, men jeg har bemærket at sygdomsfrekvensen hos mange af klubbens hurtigste ryttere er ret høj så derfor min hurtige (for hurtige) kommentar

På gensyn.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Glæder mig til at se jer alle i aften til en rigtig gang DUST...

Per - Hent øllene hurtigst muligt så vi kan få en under præmierne... men ellers er jeg nu også sikker på at det bliver nemmere at finde tørstige med gode vejrs indtræden...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tak for i dag, resulteter hos www.events4u.dk

Opdatere Dust.dk i morgen.

Jak
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Det ser sku da meget godt ud drenge, godt kørt!!

Kan vi lige få noget løbsinfo?
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Tak for i går , det var en fed rute og fint vejr til at få en Hustler snak/øl efter løbet . :wink:
Øv jeg syntes ellers jeg kørte stærkt i , men en placering dårligere end sidst :( men jeg blev jo hentet af Anders :? :? :? , så det var nok ikke lige dagen . men hårdt havde jeg det sku.. Niels sagde ellers på vejen der op , der er et fladt område ... :) mange højde meter af et fladt område hvis man spørger mig.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Løbsinfo....

Tja du kan få et referat om løbet set nede fra motion line up..

Vanen tro - ligesom sidste år - ankom jeg i allersidste øjeblik - denne gang var det dog ikke min egen skyld men det faktum at den bil jeg havde hyret ej kunne starte. Så dagen startede godt med en 879kr taxa regning. Løb vil man jo til :lol: (bare rolig den bliver refunderet)..

Men to min i start pumpede jeg dæk satte mig op på cyklen og fandt min plads forrest til starten - den gik ganske ok og jeg lå hurtigt nummer 2 - men desværre havde jeg overhovdet ikke varmet op og hurtigt fyldtes min lår med syre - og jeg måtte træde knapt så hårdt efterhånden som blodsmag indfandt sig så jeg faldt tilbage til omkring nummer 10. i slutningen af første runde var benene heldigvis ved at være varme og jeg kunne give den lidt mere power..

Desværre havde køerne på det bakkede stykker betydet at måtte lave en katastrofe manøvre på en nedkørsel hvilket betød at min sadel sad skævt og jeg derfor sad dårlig når der skulle trædes - men en time med ondt i ryggen kan man vel klare tænkte jeg og Henrik Gutte BMTB lidt foran mig... Han blev taget på den sidste del af anden omgang og var det bare at give den gas på det flade stykke...

første tredjedel af 3.- omgang kørte jeg derefter alene og troede lidt at jeg lå i front - men lært af 1. afd regnede jeg lidt med at der nok var nogen foran.. desværre var jeg kom jeg yderligere i noget junior trafik og en af de små drenge valgte meget uhdeldig at lade mig paserer i et smalt sving hvor der ikke var plads til to.. så sammenstød var uungåelig.. men op på hesten og videre igen.. henrik gutte kom tilgengæld helt op igen...

På den stejle sand stigning fik jeg næsten kontakt til Per som dog holdte afstand nedad.. Men på det flade sidste stykke så Per powerlegs gi gas.. og han måtte holde sig i baggrunden da jeg tordnede mod mål...

Alt i alt super fed og dejlig tør rute - som er en fornøjelse at køre specielt når man har en fully med lock out (pånær Grønnie) - for rødder er der masser af...

Sidst håber jeg at dustcup udvalget og hvad udvalgene ellers hedder håndhæver deres regler på ham den latterlige vinder, så jeg kan bliver nummer 5!!!:

Ryttere, som kører ud på en ekstra omgang efter at uret har passeret 1 time får fratrukket denne omgang (jo, det er set, at nogle ryttere vil have mere for pengene, og nupper en omgang mere, hvilket er temmelig irriterende for tidtagere og resultat-beregnere).

TAK FOR ØL PER...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Anders:
På den stejle sand stigning fik jeg næsten kontakt til Per som dog holdte afstand nedad.. Men på det flade sidste stykke så Per powerlegs gi gas.. og han måtte holde sig i baggrunden da jeg tordnede mod mål...



He He " powerlegs gi gas.." :roll: ja skal jeg være ærlig kunne jeg kunne ikke holde hjul du kørte for stærkt. :? Men nu skal det være slut med at gi ved døren , jeg begynder sku at træne seriøst.. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Hvor bliver alle billeder der blev taget i Onsdags . der var godt nok mange fotografer på ruten. :roll:
Last edited by Per Olsson on 07 May 2006, 07:42, edited 1 time in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!
Posts: 1073
Joined: 24 Feb 2006, 18:06
Location: Værløse
Contact:

Post by jannik 'lordy' stuhr »

Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Resultater online: http://www.dustcup.dk/

2'er i Motion og 4'er i H40 - vi er røget lidt med, men det er FANDME FLOT, specielt når vi ser på de som ligger før, og hvor mange de er kontra hvor få vi er ;)
Post Reply