MTB: Løb i Slagelse søndag den 2 april

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Mic wrote:Her på faldrebet.. Er det ikke snart tid til at vi alle mødes igen til en enkelt pils efter løbet... Måske her til den første Dust Cup ... Skal jeg ikka tage en ramme(altså.. Øl..) med :party:
Per havde bajere med i søndags, STOR ROS TIL HAM, men vi var kun 3 til at drikke dem i kulden :) Anders, Per og jeg! Hvis Mic tager med til Dust, så er vi der sikkert også :wink:

Hvornår skal vi rigtigt i byen? Vi skal vel snart ha' en hustler hygge aften?
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Mic wrote:...................
Her på faldrebet.. Er det ikke snart tid til at vi alle mødes igen til en enkelt pils efter løbet... Måske her til den første Dust Cup ... Skal jeg ikka tage en ramme(altså.. Øl..) med :party:
Mums humle!

Det lyder (altid) rigtigt godt - og til den tid er det sikkert også blevet rigtigt lunt og sommeragtigt!

Men mon ikke jeg kan hustle mig til at overtage omgangen - jeg har vist ikke givet en runde endnu i den sammenhæng. Desuden, så bliver du jo en fattig mand, hvis du skal gi' hver gang du står på et podie..he he ;-)
Image
User avatar
Mic
Punkteret
Posts: 107
Joined: 30 Mar 2005, 15:27
Location: Farum
Contact:

Post by Mic »

Stephan Bak wrote: Men mon ikke jeg kan hustle mig til at overtage omgangen - jeg har vist ikke givet en runde endnu i den sammenhæng. Desuden, så bliver du jo en fattig mand, hvis du skal gi' hver gang du står på et podie..he he ;-)
Hehe, det kan vi da godt aftale.. Ja, jeg må jo tilstå at jeg hat været en del på podiet her på det seneste..

Og J-LO... Lad os da få gang i en Hustler-Bytur....(nu blev jeg jo dis'et sidst....)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Anders K wrote:Tak - :D

Eddermamme ikke særlig smukt at adresser, tlf mv ligger på nettet - håber ikke der er nogle langfingrede sjæle der får gode ideer.... :evil: :evil:

Enig, har du klaget ?

Mic du har da avanceret her de sidste par måneder og sat alle de store DK kanoner... der er lagt i ovnen til en stor sæson tror jeg :wink:
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Jeg tror kun at de er sendt til deltagerne. Men derfor at det alligevel ikke god stil.
Forsiden er færdigopdateret. DMK's drenge får en gang røg. :twisted:
Image
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Mic wrote:Godt kørt Stephan, en fornøjelse når en Hustler kommer på podiet... Meget kan man sige om et MTB løb, men man kan aldrig "hustle" sig til en podie plads.. Det er altid behårdt arbejde :wink:
Morten Hartvigsen wrote:
4 runde var ren pinsel, sluttid ca. 4t15min.
Og Hartvigsen. Jeg er imponeret. Over 4 timer på MTB'en med konstant belastning(ja, cyklen kører jo ikke af sig selv når det er vådt)... Det er flot arbejdet.

Her på faldrebet.. Er det ikke snart tid til at vi alle mødes igen til en enkelt pils efter løbet... Måske her til den første Dust Cup ... Skal jeg ikka tage en ramme(altså.. Øl..) med :party:
Hej Mic.

Nu gik det lidt hutigt i søndags , og jeg fik ikke lige talt med alle , :wink: men jeg havde taget en stribe øl med. så de kom med hjem igen :roll: Men jeg tager lige en omgang med igen til dusten. så skal den ha gas osse til løbet..
Per
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Morten Hartvigsen wrote:
Anders K wrote:Tak - :D

Eddermamme ikke særlig smukt at adresser, tlf mv ligger på nettet - håber ikke der er nogle langfingrede sjæle der får gode ideer.... :evil: :evil:

Enig, har du klaget ?

Mic du har da avanceret her de sidste par måneder og sat alle de store DK kanoner... der er lagt i ovnen til en stor sæson tror jeg :wink:
Niks - der var en som skrev at de var fjernet igen... så det har jeg ikke gjort mere ved...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Mic wrote:
Stephan Bak wrote:
Hehe, det kan vi da godt aftale.. Ja, jeg må jo tilstå at jeg hat været en del på podiet her på det seneste..

Og J-LO... Lad os da få gang i en Hustler-Bytur....(nu blev jeg jo dis'et sidst....)
Enig... 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) hvad med noget lørdagstræning og så lidt pizza og øl bagefter....???
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Anders K wrote:
Mic wrote:
Stephan Bak wrote:
Hehe, det kan vi da godt aftale.. Ja, jeg må jo tilstå at jeg hat været en del på podiet her på det seneste..

Og J-LO... Lad os da få gang i en Hustler-Bytur....(nu blev jeg jo dis'et sidst....)
Enig... 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) hvad med noget lørdagstræning og så lidt pizza og øl bagefter....???
Den er jeg med på , meeen formeget pizza fylder i maven :? også er der ikke plads til øllllet der.. :wink: Vi kunne jo gentage Pils og puls eventen .. Michael.. det var en hyggelig aften..
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Vi har fået et fint link fra Fitness.dk

http://www.fitnessdk.dk/index.php/12/393
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Sådan - link til vores hjemme side....
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Post Reply