INFO Hustler Spinning 2010/11

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

INFO Hustler Spinning 2010/11

Post by Schønberg »

I går havde Grønbech og undertegnet møde med Well-come, hvor vi inspicerede de nye lokaler og testede udstyret.

Salen er opgraderet med nyt lydudstyr, storskærm til instruktøren og to projektorer der blæser vores program op på frontvægen. Salen er udbygget og blevet meget mere lys og luftig. Der er blevet plads til 40 cykler.

P-forholdene er udvidet til 3 timers gratis parkering under centeret.

Butikkerne i Waterfront shopping center har åben til kl. 19:00, så der er mulighed for at foretage sine indkøb før træning. Der er bl.a. en Netto og en Irma. Desuden et par caféer hvis man kommer direkte fra arbejde og har brug for lidt mad.

Noget nyt i år er, at vi kan benytte de almindelige trænings faciliteter i centeret før eller efter spinning.

Vil man låne et aflåst skab, skal man bruge et kort, der lånes i receptionen, ved at indlevere sine nøgler som pant.

Husk at invester i et pulsbælte, for optimal træning. Model: Polar T31 CODED. Kan købes i receptionen, men er nok noget billigere på nettet.

Det anbefales at benytte cykelsko. Mest optimalt er en let racemodel med LOOK klamper. Alternativt en MEGET ren MTB sko med SPD. Det er muligt at montere tåclips på pedalerne, så man kan bruge alm. gummisko. Kan ikke anbefales.

Alle SKAL medbringe et lille håndklæde under træningen, til at tørrer sved af med, både i spinningssalen eller ved benyttelse af de almindelige maskiner.

Det er ligeledes VIGTIGT at cyklen tørres grundigt af og afsprittes efter træning. Vi skal rydde op efter os og efterlade en pæn sal.

Der kan købes protein/energi bar og drik i Well-come (Automat)

I lounge området er der the / kaffe, aviser og Mac med Internetforbindelse. Det er også her vi hænger ud efter træning i rette Hustler ånd garneret med WAT hygge. Nogen der sagde KAGE!
User avatar
Steen Andersen
Med blød hat
Posts: 1918
Joined: 13 May 2008, 21:45
Location: Holte

Post by Steen Andersen »

Det lyder super fedt. =D> glæder mig.
Tykke kan også have tynd mave ;-)
User avatar
HenrikJ
Stuntcyklist!
Posts: 781
Joined: 18 Jul 2007, 20:29
Location: Stor KBH

Post by HenrikJ »

Fantastisk, det er jo lige før jeg glæder mig til det bliver mørkt, koldt og vådt udenfor :wink:

Godt gået :thumbsup:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
User avatar
ClausA
Med nyvasket cykel
Posts: 2308
Joined: 31 Jul 2010, 09:07

Post by ClausA »

Billigste sted, jeg har kunnet finde Pulsmåleren:

http://www.pulsure.dk/shop/pulsure/tilb ... kodet.html

Prisen på andre websites, passer med det pulsure.dk skriver som vejl. udsalgspris.

Skal vi lave et samlet indkøb, så Henrik (pulsure.dk) kan se vi mener det og han kan se fordelen i at give rabat på eks. Garmin 800 (se anden tråd) ??

/ClausA
User avatar
Søren K.
Bagfra højre-om!
Posts: 1096
Joined: 17 Oct 2006, 12:11
Location: 2800 Lyngby

Post by Søren K. »

ClausA wrote:Billigste sted, jeg har kunnet finde Pulsmåleren:

http://www.pulsure.dk/shop/pulsure/tilb ... kodet.html

Prisen på andre websites, passer med det pulsure.dk skriver som vejl. udsalgspris.

Skal vi lave et samlet indkøb, så Henrik (pulsure.dk) kan se vi mener det og han kan se fordelen i at give rabat på eks. Garmin 800 (se anden tråd) ??

/ClausA
Ja jeg får også brug for en.
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Post by Niels P »

ClausA wrote:Billigste sted, jeg har kunnet finde Pulsmåleren:

http://www.pulsure.dk/shop/pulsure/tilb ... kodet.html

Prisen på andre websites, passer med det pulsure.dk skriver som vejl. udsalgspris.

Skal vi lave et samlet indkøb, så Henrik (pulsure.dk) kan se vi mener det og han kan se fordelen i at give rabat på eks. Garmin 800 (se anden tråd) ??

/ClausA
Bemærk at pulsure.dk anbefaler en anden model. Måske fordi den er dyrere eller måske bare fordi den er bedre/kan bruges til flere ting
/Niels
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3288
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

Niels Pind wrote:Bemærk at pulsure.dk anbefaler en anden model. Måske fordi den er dyrere eller måske bare fordi den er bedre/kan bruges til flere ting
det er fordi den er mere behaglig at have på (meget mere hvis i spørger mig) men 1 time om ugen går nok :o
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Post by Kenny »

Hvorfor giver det en bedre træning at have et t31 pulsbælte i stedet for sit normale pulsur monteret på styret?
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3288
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

Kenny wrote:Hvorfor giver det en bedre træning at have et t31 pulsbælte i stedet for sit normale pulsur monteret på styret?
fordi så for du mere ud af din træning...

<object width="640" height="385"><param></param><param></param><param></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aigN2WOZD_I?fs=1&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Post by Kenny »

Det ser da vældig spændende ud. Bliver vi målt til cyklerne første gang eller skal vi få det gjort inden.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Rasmus Birk
1 omgang efter
Posts: 688
Joined: 08 Jun 2007, 11:28
Location: Vedbæk

Post by Rasmus Birk »

Jeg har et hav af forskellige gamle pulsbælter liggende - hvordan ser man om det passer med det der t31-halløj :?:
Savner af og til det orange lyn
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Post by Schønberg »

Årsagen til at vi kører med pulsbælter er at cyklen er udstyret med et display, der viser alle ens data. Så har man et samlet overblik over puls, kadence, hastighed og Watt. Parameter der bliver anvendt i Grønbechs program.
Cyklerne er indstillet til at anvende omtalte Polar. Tror ikke andre virke, og i værste fald kan de genere naboens cykelcomputer.

Vedr. indstilling af cyklerne, så prøver jeg at få arrangeret en dag, hvor vi kan indstille og instruere nybegynderne på Synergy cyklerne.
Jeg laver så en speciel tråd vedr. dette.
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Post by Kenny »

Samkøb af pulsbælte lyder som en fin ide. Henrik har også www.maxpuls.dk så hvis folk også skal have klamper er det måske en ide at få en pris på det sammen med bælterne. Jeg skal i hvert fald selv ud og købe et sæt SPD klamper.

t31 kan ikke skifte batteri. Men der er nogensinde nogen der har drænet batteriet i et pulsbælte?

Hvem tager den og hvor mange er interesseret i bælte og/eller klamper?

Jeg skal have både bælte og klamper og jeg kan også tage kontakt til Henrik vis ikke feks. Peter TB klare det. Jeg snakker alligevel med Henrik fra tid til anden.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Post by Peter 'TB' »

Jeg finder lige en pris på bælterne som en samlet ordre sendt i en pakke til. Jeg bor tæt på waterfront, så kan stå for udlevering ved første spinning. Priserne kommer i privaten.
Image
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Post by Casper Ortvald »

lyder super med alle de lækre opgraderinger der er lavet..


der skulle vel aldrig være lavet en opgradering på cykel-parkerings fronten ??

Eller kommer der nogen i bil der har plads til en liggecykel i bagagerummet ?!
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Post Reply