Pas på cyklen!

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3288
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Pas på cyklen!

Post by Jais »

Hej Hustlers,

Jeg har modtaget følgende fra Lars:

Hej Spinners
Kedeligt nyt: Søren Andersen (HMTBK) fik stjålet sin racer i tirsdags, og Kasper Larsen (HMTBK) fik rippet sine hjul forrige uge i forbindelse med spinning ved Fitness.dk.
Så husk at låse ramme og hjul med monsterlås til en fast-støbt stolpe eller noget megasvejset stål.
http://c.hmtbk.dk/forums/t/701.aspx
Jeg vil tage fat i centerlederen

Det skal dog ikke forhindre os i at få nogle gode timer: Tine kører stadig alle torsdage med dedikeret energi der spreder sig til hele salen! Thomas Martin vender tilbage på tirsdag efter hans skitur. Så er du advaret - nogle gyser allerede ved ordet "Pyramide-træning" !!! Jeg kan garantere, at det ikke bliver billigt at sidde med fremover, så hop på vognen nu.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

og Klaus fik sin lås savet 90% over i sidste uge i cykelskuret, men tyven blev åbentbart forstyrret, så de sidste 10% holdt det hele sammen
User avatar
Straarup
Mangler prokontrakt
Posts: 1523
Joined: 22 Nov 2006, 14:55
Location: Rødovre
Contact:

Post by Straarup »

Jeps, Scott Scale nu med 2 nye låse, og cyklen bliver ikke parkeret ved fitness.dk - men i området

//Strået


Resten af kablet blev klippet over på under 10 sek :?
Frog jumps er vejen frem ....
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Post by Niels P »

Straarup wrote:Jeps, Scott Scale nu med 2 nye låse, og cyklen bliver ikke parkeret ved fitness.dk - men i området

//Strået


Resten af kablet blev klippet over på under 10 sek :?
Hvad var det for en type lås...?
/Niels
User avatar
Straarup
Mangler prokontrakt
Posts: 1523
Joined: 22 Nov 2006, 14:55
Location: Rødovre
Contact:

Post by Straarup »

ABUS låse begge med stålhylstre http://abus.dk/side8586-scatid-2024.html?cid=8589

Steel-O-Flex 860 Centuro og Steel-O-Flex 690 Microflex
Frog jumps er vejen frem ....
Post Reply