Spinning torsdag den 30. nov. kl. 1930

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Viggo
Helt uden hænder!
Posts: 92
Joined: 01 Nov 2006, 15:31

Post by Viggo »

Ja, det var sgu en skæg aften - til et vist tidspunkt.....
Men Diana, jeg tror ikke du var den fuldeste igår, men du er helt sikkert på podiet..... Glæder mig iøvrigt til at se videoerne og billederne fra i går :D
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Viggo wrote:Ja, det var sgu en skæg aften - til et vist tidspunkt.....
Men Diana, jeg tror ikke du var den fuldeste igår, men du er helt sikkert på podiet..... Glæder mig iøvrigt til at se videoerne og billederne fra i går :D
Det er nok rigtigt at Diana ikke var den fuldeste - det må vist være undertegnede. Det mærkes også i dag desværre.
Men tak for en sjov aften - tror jeg for fremtiden vælger at det skal være sodavand når det er hverdag..
Forresten den der artikel Jesper lige linkede til - den kan jeg fuld ud tilslutte mig ;).. Gårsdagens brandert er et tydeligt bevis på at jeg mistede balancen.
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Hæ hæ havde ikke lige set Jeres indlæg...hi hi. Aprospos billeder...så har jeg jeg personligt sørget for (Håber jeg) at alle bliver slettet...De sjove ting er KUN for dem der deltager.... Film!!? Hvem har optaget film? Tror lige den slettes også så... :wink:

Men jo, man kan godt sige, at alle slap lidt med skrækken på en eller anden måde...Kirchhoff slap for P-afgift, jeg slap lige lige for at brække mig i taxaen..Hanne havde lidt balanceproblemer på biken...og ja, Viggo var første mand på uhledsstedet..men ellers gik det da meget godt.... :wink: Men der er vist ingen tvivl om længere, at de små Alkoholer går lige i stængerne og hovedet efters spinning...dårlig kombination...

Nå, lørdag og arbejdet kalder, for dem der gider....eller skal..Vi ses i morgen i skoven...Podieplads...næ, så må jeg vist til at træne noget mere.. :twisted:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
J.L
Ny på Hustleren
Posts: 40
Joined: 21 Jul 2006, 21:51
Location: Örkelljunga

Post by J.L »

Diana wrote:
Dan wrote:Faktisk er jeg ikke sikker på at jeg har den plads alligevel, hvis Lauritsen har solgt sin plads til Lars Kirk?

Ikke noget stort problem, der plejer altid at være 3-4 afbud :P
Ja, jeg tror også Lauritsen har glemt vores aftale...øhh...vi lavede den første aften på Klaptræet..den aften, hvor det hele endte lidt i druk... :wink: Så... Lauritsens plads er gået til anden side.. Alice´s plads er gået til Kirchhoff..

Så jeg ligger ikke inde med flere pladser :wink:
Måske det er lidt sent af kommentere, men alligvel, så vidt jeg husker afslå du ganske høfligt da du allerede havde Alices´ plads og derfor vil jeg ikke mene at vi havde en aftale som jeg kunne glemme...
P.S timen blev ikke solgt , men foræret væk...
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

J.L wrote:Måske det er lidt sent af kommentere, men alligvel, så vidt jeg husker afslå du ganske høfligt da du allerede havde Alices´ plads og derfor vil jeg ikke mene at vi havde en aftale som jeg kunne glemme...
P.S timen blev ikke solgt , men foræret væk...
Der er ikke noget, der er "for sent".... men ok..er det mig, der har kvajet mig..så sory.. :oops: Kan godt være, at jeg sagde nej tak den aften....kan ikke lige huske det! og udtrykket Solgt..ja, det nok bare noget man siger...selvom man ikke får noget tilgengæld... 8) :roll: :roll:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Diana wrote:
J.L wrote:Måske det er lidt sent af kommentere, men alligvel, så vidt jeg husker afslå du ganske høfligt da du allerede havde Alices´ plads og derfor vil jeg ikke mene at vi havde en aftale som jeg kunne glemme...
P.S timen blev ikke solgt , men foræret væk...
Der er ikke noget, der er "for sent".... men ok..er det mig, der har kvajet mig..så sory.. :oops: Kan godt være, at jeg sagde nej tak den aften....kan ikke lige huske det! og udtrykket Solgt..ja, det nok bare noget man siger...selvom man ikke får noget tilgengæld... 8) :roll: :roll:
Jeg har en plads ledig i aften, hvis nogen er interesseret..
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Hanne P wrote: Jeg har en plads ledig i aften, hvis nogen er interesseret..
Den napper jeg
Post Reply