alle tirsdag spin til salg

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
stine sophie
Ny på Hustleren
Posts: 24
Joined: 17 Oct 2006, 23:42
Location: kbh v.

alle tirsdag spin til salg

Post by stine sophie »

Hej...Desværre er jeg pga. min arb.´s situation nød til at droppe spiningen om tirsdagen, og ja det er alle trisdage. Så er der nogen der interesseret så giv lige lyd fra jer. Det er med ve mod at jeg sælger :cry: Stine. S
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Jeg er interesseret i halvdelen. Kan kun hver anden tirsdag og det er i ulige uger...

Får du ikke solgt hele dit klippekort, så vil jeg kort betale for turen imorgen.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
stine sophie
Ny på Hustleren
Posts: 24
Joined: 17 Oct 2006, 23:42
Location: kbh v.

Post by stine sophie »

Kirchhoff wrote:Jeg er interesseret i halvdelen. Kan kun hver anden tirsdag og det er i ulige uger...

Får du ikke solgt hele dit klippekort, så vil jeg kort betale for turen imorgen.
Hej. det lyder oki. kan vi lad den stå lidt, det kunne jo være der var en som gerne ville have alle tirsdage. Men du må gerne købe min plads i dag tirsdag den. 21.nov
. Stine
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Det er helt ok. Kan godt forstå, hvis du kan finde en, som kan købe dem alle, men jeg napper din tid idag.

Moneter... Har du et kontonummer, så send det til min mail anderskirchhoff@yahoo.dk så overfører jeg pengene.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Kirchhoff wrote:Det er helt ok. Kan godt forstå, hvis du kan finde en, som kan købe dem alle, men jeg napper din tid idag.

Moneter... Har du et kontonummer, så send det til min mail anderskirchhoff@yahoo.dk så overfører jeg pengene.
Hej Anders

Hvis det er , så er halvdelen af mine tirsdag nok også til salg, da jeg har mine piger i ulige uger og derfor vil få svært ved at komme afsted. Så hvis du vil, så kan du købe dem - Vi kan evt lige snakke om det i aften - for der har jeg nemlig fået barnepige, så jeg kommer til spinning. Skal lige igang igen efter i søndags...

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Super. Gem dem til mig, så finder vi lige en løsning i aften.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Kirchhoff wrote:Jeg er interesseret i halvdelen. Kan kun hver anden tirsdag og det er i ulige uger...

Får du ikke solgt hele dit klippekort, så vil jeg kort betale for turen imorgen.
Jeg kan vist nok lige magte de lige uger, er de stadig ledige ?
Post Reply