Torsdagsplads sælges - gratis !

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Viggo
Helt uden hænder!
Posts: 92
Joined: 01 Nov 2006, 15:31

Torsdagsplads sælges - gratis !

Post by Viggo »

Kom og bliv revet rundt af Mr. Green - jeg kan ikke selv!
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Den ser stadig ledig ud - er der slet ingen der der kan lokkes???
Image
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Stephan Bak wrote:Den ser stadig ledig ud - er der slet ingen der der kan lokkes???
Jeg kommer alle de torsdage..jeg kan få lov at få/købe...men kommer for Carsten i aften....ellers regn altid med mig som "aftager"...Vi ses i aften...planlægger mit arbejde efter det...så er man lidt på forkant.. :lol:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

LadyDi wrote:
Stephan Bak wrote:Den ser stadig ledig ud - er der slet ingen der der kan lokkes???
Jeg kommer alle de torsdage..jeg kan få lov at få/købe...men kommer for Carsten i aften....ellers regn altid med mig som "aftager"...Vi ses i aften...planlægger mit arbejde efter det...så er man lidt på forkant.. :lol:
Jeg troede Carsten Graff havde meldt fra permanent??
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

dan wrote:
LadyDi wrote:
Stephan Bak wrote:Den ser stadig ledig ud - er der slet ingen der der kan lokkes???
Jeg kommer alle de torsdage..jeg kan få lov at få/købe...men kommer for Carsten i aften....ellers regn altid med mig som "aftager"...Vi ses i aften...planlægger mit arbejde efter det...så er man lidt på forkant.. :lol:
Jeg troede Carsten Graff havde meldt fra permanent??
Næ..sådan som jeg har forstået det..drejer det sig om et par torsdage, som Carsten ikke kan..?? Tror ikke han har meldt fra..
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Post Reply