Spinning: Hvor er der godt at træne ?

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Spinning: Hvor er der godt at træne ?

Post by Schønberg »

Har de sidste par år vinter trænet i Well Come i Hellerup. Men de har ikke så mange timer at vælg imellem. Er der nogen af jer der kan anbefale et center i Kbh. og omegn. Jeg har set lidt på Fitness DK på Østerbro og S.A.T.S. i Parken. Tror vi har en firma aftale med Fitness DK, men er ikke sikker. Nogen der har kontakter til disse centre så vi kunne få lidt Hustler rabat :D Er der nogle af jer andre der vil træne lidt indendørs det næste halve år, kunne være hyggeligt hvis vi kunne lave et Hustler spinningshold :mrgreen: De gønne styrre jo for vildt ....
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Den fikser Mic! :wink: :?:
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Post by Schønberg »

Det fede ved at skulle køre på spinningshold med Mic er at han ikke kan tag en med en omgang 8)
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Jeg spinder i noget der hedder supertrivsel i vestamager centeret , vi har en indstruktør og hun er så sej , kun tempo og intervalt , nogle dage hvor vi skal bruge styrke og andre hvor vi træner hurtighed, jeg har mit puls ur på hvar gang og ligger ca 5-10 slag under max. Helt vild godt hold , en del gl.ACR rytter, så man bliver revet med. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg Spinner på Nokia ind imellem - f.eks. når det regner hvis jeg havde planlagt at cykle på arb., men dér kan jeg næppe få nogle Hustlere med...så jeg takker nej til et fast hold.
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Post by Schønberg »

Er der nogen der har prøvet en time med Chris MacDonald hos Fitness DK ?
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Si senor...

Min traener mens han var ansat has SATS i parken... han kan varmt anbefales - du kommer til at knokle

kan ikke huske andre i fitness.dk men de har efterhaenden stjaelet alle de gode fra SATS...

ANdre instruktorer jeg har brugt som er super er Lasse Traff - verden vildeste mand og gammel elite trialet - tror desvaerre kun han er hard work paa frederiksberg... men kan man komme i naerheden af hans timer saa gor det... og hils ham -

Annette Berg - ogsaa cykel rytter roedhaaret kvinde med power.. SATS maaske..

Peter Alminde er ogsa god.. (stadig i SATS tror jeg)

Rasmus kjelstrup? - SATS

Det er vist dem jeg har hold mig til
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Re: Spinning: Hvor er der godt at træne ?

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Schønberg wrote:Har de sidste par år vinter trænet i Well Come i Hellerup. Men de har ikke så mange timer at vælg imellem. Er der nogen af jer der kan anbefale et center i Kbh. og omegn. Jeg har set lidt på Fitness DK på Østerbro og S.A.T.S. i Parken. Tror vi har en firma aftale med Fitness DK, men er ikke sikker. Nogen der har kontakter til disse centre så vi kunne få lidt Hustler rabat :D Er der nogle af jer andre der vil træne lidt indendørs det næste halve år, kunne være hyggeligt hvis vi kunne lave et Hustler spinningshold :mrgreen: De gønne styrre jo for vildt ....
Jeg træner i fitnessworld - østerbroafdelingen har spinning man-fredag 17-18, 18-19 og en enkelt time lørdag. Gode cykler og ikke mindst billigt ! 199 pr mdr og ingen binding...og man kan bruge alle centre og alle maskiner og hold ! Eneste minus er, at man skal bestille spinningtid én uge i forvejen da der ellers er fyldt op, men man kan afbestille online indtil to timer før :D Så jeg tilmelder altid en masse og afbestiller så hvis jeg ikke når det på dagen...ses til slush (i form)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Schønberg wrote:Er der nogen der har prøvet en time med Chris MacDonald hos Fitness DK ?
Rikke fra DMK, roser ham til skyerne
User avatar
Mic
Punkteret
Posts: 107
Joined: 30 Mar 2005, 15:27
Location: Farum
Contact:

Post by Mic »

Jeg har lavet en ny tråd vedr spinning :D

http://www.teamhustler.dk/forum/viewtopic.php?t=1187
Post Reply