Spinning 18/19

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.

Jeg er muligvis interesseret i spinning:

Poll ended at 25 Sep 2018, 13:16

Tirsdag aften
7
44%
Torsdag aften
4
25%
Jeg er kan ingen af dagene
1
6%
Jeg har ikke lyst til spinning med team hustler i år
4
25%
 
Total votes: 16
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2773
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Re: Spinning 18/19

Post by BoS »

Ærgerligt at kun 16 hustlere deltog i afstemningen.....
Tak for indsatsen, Jais....
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Tobias
Fås den i carbon?
Posts: 1175
Joined: 27 Feb 2008, 16:51
Location: Birkerød

Re: Spinning 18/19

Post by Tobias »

Hey Jais

Jeg har desværre ikke set indslag og har derfor ikke svaret. Jeg er meget intereseret i spinning sammen
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Spinning 18/19

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg synes egentligt at 7-10 stykker er nok. Vi dør som klub hvis der ikke er noget fast samling over vinteren.
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2075
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Re: Spinning 18/19

Post by Tobias Sonne »

Morten Hartvigsen wrote:Jeg synes egentligt at 7-10 stykker er nok. Vi dør som klub hvis der ikke er noget fast samling over vinteren.
Så må vi hellere huske at aflyse H12 :lol:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Spinning 18/19

Post by Morten Hartvigsen »

Synes bare vi er 'store' nok til at kunne rumme vintertræning, så synes principielt det er noget der bare skal være på programmet som en fast del. Nu har det været aflyst de sidste 2 år, og det gør ikke noget godt for sammelholdet, men skaber i stedet mindre kliker, som så træner sammen lokalt. Vi blir spredt.
Selvom jeg også selv har lidt nemmere ved at træne lokalt, vil jeg stadig gerne være med til TH spin.
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2075
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Re: Spinning 18/19

Post by Tobias Sonne »

Morten Hartvigsen wrote:Synes bare vi er 'store' nok til at kunne rumme vintertræning, så synes principielt det er noget der bare skal være på programmet som en fast del. Nu har det været aflyst de sidste 2 år, og det gør ikke noget godt for sammelholdet, men skaber i stedet mindre kliker, som så træner sammen lokalt. Vi blir spredt.
Selvom jeg også selv har lidt nemmere ved at træne lokalt, vil jeg stadig gerne være med til TH spin.
Principielt synes jeg du har helt ret. Men vi er efterhånden nogle gamle skiderikker, med en masse forpligtelser uden for cyklingen. Hvis ikke lige den optimale træningsdag, tid og sted rammes -så virker det ikke til, at der generelt er en fleksibilitet til at acceptere noget andet. Så søger man hellere noget andet. Man kan kun opfordre til at folk støtter op om de tiltag og initiativer der tages i klubben. :thumbsup:
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3288
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Re: Spinning 18/19

Post by Jais »

Morten Hartvigsen wrote:Jeg synes egentligt at 7-10 stykker er nok. Vi dør som klub hvis der ikke er noget fast samling over vinteren.
Sidste år var der noget større tilslutning ved den ikke bindende afstemning.... Men da der skulle tilmeldes, var der 5....
Derfor er 7 ikke nok.......
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Spinning 18/19

Post by Morten Hartvigsen »

OK, det er ærgeligt. Vi er nogle stykker der er med medlemmer i FW og har lidt 'TH buddies', så får man en notifikation når en anden buddy tilmelder sig et hold, til inspiration... f.eks. når adelhørm og meyerheim tilmelder sig hot-yoga sammen :-) ja ja det for sjov...
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3288
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Re: Spinning 18/19

Post by Jais »

og Skakke og jeg var til første time hos Fitness dk(Østerbro) i tirsdags kl 16:30. super fede watt cykler og god instruktør, meget i den hvide hustlers ånd..... ubehageligt på den gode måde....
Post Reply