Nye hjul - tanker?

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Re: Nye hjul - tanker?

Post by Niels P »

Allan wrote:Der er lidt pænere nu.
Det er et sæt stans race gold.
Første hjulsæt jeg forsøger med tubeless. Det ene dæk holder fint luft. Rocket Ron men et let nyt race King racesport vil squ ikke. Holdt fint i et lille døgn men så ikke længere.


/Allan
Ryste-ryste, dreje lidt - ryste-ryste.......Ligge vandret i 10 min - forfra og ligge ned på den anden side
se fra min 4:00 https://www.youtube.com/watch?v=BCun_ZXTPog" onclick="window.open(this.href);return false;
/Niels
User avatar
Allan
Helt uden hænder!
Posts: 78
Joined: 14 Sep 2009, 19:47
Location: Ølstykke

Nye hjul - tanker?

Post by Allan »

Jeg har ryster det skidt som jeg var Tom Cruise i cocktail og toppet op med de flydende vare. Men må nok bare ryste skidtet endnu mere!


/Allan
User avatar
Klaus Bomholt
Over stok og sten
Posts: 590
Joined: 30 Nov 2005, 12:05
Location: Højeloft Vænge 80, Værløse

Re: Nye hjul - tanker?

Post by Klaus Bomholt »

Kom sæbe på kanten når du monterer - pump op med alt hvad pumpen kan - luk luft ud til ønsket tryk (nb læs hvad mindste trykket er på dækket og gå ikke under).
Og så kan jeg anbefale at ofte at afmontere ventilen ellers sætter den sig fast = jeg har ikke kunnet afmontere mine ud over at klippe dem af...
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3288
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Re: Nye hjul - tanker?

Post by Jais »

Allan wrote: Det ene dæk holder fint luft. Rocket Ron men et let nyt race King racesport vil squ ikke. Holdt fint i et lille døgn men så ikke længere.
Det er Continental der har problemet, deres Chilli compound holder ikke tæt(prøv at google det) sæt et til Rocket Ron på.. har selv opgivet at køre TL på Continental :^o
User avatar
Allan
Helt uden hænder!
Posts: 78
Joined: 14 Sep 2009, 19:47
Location: Ølstykke

Nye hjul - tanker?

Post by Allan »

Jais wrote: Det er Continental der har problemet, deres Chilli compound holder ikke tæt(prøv at google det) sæt et til Rocket Ron på.. har selv opgivet at køre TL på Continental :^o
Ej hvis det er det der er balladen så blir jeg squ gal. Har købt to conti til formålet. Har ellers altid kørt schwalbe. Det var et tilfælde at jeg smed et gammelt beskidt og tvivlsomt rocket på foran for at have lidt mere bid indtil sommeren rigtig sætter ind.


/Allan
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Re: Nye hjul - tanker?

Post by Niels P »

på med sæbevand og se hvor problemet er
/Niels
User avatar
Allan
Helt uden hænder!
Posts: 78
Joined: 14 Sep 2009, 19:47
Location: Ølstykke

Nye hjul - tanker?

Post by Allan »

Fik lidt ekstra mamagaja, sæbevand til komme på plads med trykluft og op og ligge på den ene og den anden side. Så kom det til at spille. Tak.
925gram røg der af hjulene totalt -det føles skønt.
Tre strava KOM'er på første tur ;-) i den lokale skov men også et knækket gear drop ;-( og en lang gå tur.


/Allan
Post Reply