Hvilket pulsur skal jeg købe

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Hvilket pulsur skal jeg købe

Post by Kenny »

Et af problemerne med mit 310 var at det slukkede når der var ca.28% batteri tilbage. Selv efter hard reset hvor alt burde være slettet gjorde den det.

Nå nok om det. Skakke vil ikke have Garmin og slet ikke nu :)
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2776
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Re: Hvilket pulsur skal jeg købe

Post by BoS »

Jeg tror det ender med et Suunto. Det ser ret lækkert ud. Og har ikke ry for at genstarte osv. Vil hellere have noget, hvor man ikke får brug for garantien

Polars rc3 har kun gps højdemåler i. Det er. Ærgerligt, at polar ikke laver ordentlige ure mere.
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: Hvilket pulsur skal jeg købe

Post by AndreasA »

Igen Skaks, Ambit er bomben.!
og hvis du sover på Ordrupvej næste weekens kan du score et for en plovmand hos 29er.. :)
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Re: Hvilket pulsur skal jeg købe

Post by BoT »

Jeg kom til at købe en Garmin FR 410 på udsalg. Det viste sig at være rest-udsalg. Det kan jeg godt forstå.
Det skulle være en videreudvikling af nogle tidligere Forerunner ure. Det kan jeg ikke forstå.
Betjeningen må være lavet af en Nokia programmør ... som hævn for at være blevet sagt op. Eller muligvis en ond mand, der nu må være blevet PR chef for Mordkorea.
Du kan få den billigt. Jeg ved ikke om den har højdemåler, men du vil ikke have lyst til at træne højdemetre, da den vejer mere end dine lår og vil vride din arm af led. Du kan hænge den i en snor og bruge den til cross-fit eller til stærk-mands-konkurrence. Den er en evig kilde til overraskelser: Hvorfor er det default at lave autolaps hvert 5 sekund og gemme "la vær" funktionen så langt væk? Faktisk længere væk end sluk funtionen, der kræver en kombination af over 10 tryk og "aen" på dens ydre ringmuskel ("bezel").
Efter et halvt år ville den ikke leve mere og trak sig deprimeret ind i en katatonisk tilstand, hvor den kun ville fortælle, at det var den 18. novembber ... hver dag ... og mere ville den ikke sige. Nu har jeg fået en helt ny, der viser ny tid hele tiden - indtil den dør af batterimangel, fordi den ikke er blevet fodret med el eller fået nok "sluk mig" opmærksomhed. Jeg tror også at de søde mennesker fra Garmin vil have opmærksomhed, så derfor skal man bytte dimserne så tit.
Det er nemt at overføre data til ens computer, og man får endda lov mange gange, da den fryser tilfældige steder i processen, så browseren skal genstartes.
Fik jeg fortalt, at du kan få den billigt?
User avatar
Gunnar G
Set uden lys
Posts: 1027
Joined: 29 Aug 2009, 13:41
Location: Vanløse

Re: Hvilket pulsur skal jeg købe

Post by Gunnar G »

Du burde have gjort karriere som gadget reviewer, Bo :D.
Toujours sur la plaque.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2776
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Re: Hvilket pulsur skal jeg købe

Post by BoS »

Konge anmeldelse :)
Ps jeg købte en Suunto i går :)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2776
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Re: Hvilket pulsur skal jeg købe

Post by BoS »

Som et lille ekstra Garmin kuriosum kan jeg fortælle, at jeg i weekenden sad og prøvede at opdatere min bil gps med nyeste software. For at kunne det, skal man installere noget Garmin software. Fair nok. Men jeg synes ikke, at det er "fair nok" at "Garmin Express service" nu har lagt sig ind som et start-up emne i min Mac, så det software, jeg bruger måske een gang om året nu starter op HVER GANG jeg tænder min computer... Det er også en af grundende til, at man fravælger Garmin en anden gang. Jeg hader software, der fedter sig ind på min computer uden at spørge om lov.
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
John Bo Christensen
Fås den i carbon?
Posts: 1184
Joined: 21 Oct 2007, 12:57
Location: Søborg

Re: Hvilket pulsur skal jeg købe

Post by John Bo Christensen »

Alt er relativt. Troede jeg var meget utilfreds med min Garmin 800s pudsige indfald. Men efter jeg har læst BoTs anmeldelse er jeg pludselig blevet glad for den - føler mig nærmest taknemmelig :-)

Er nu heller ikke imponeret af Suunto. Har en simpel pulsmåler. Den blev byttet på garantien da den døde og har det med at svigte når jeg har allermest brug for den - altså til løb - tror den bliver forvirret af de mange signaler i et stort felt.

Ser frem til at høre dine erfaringer Bo.

Mvh John
We apologize for the inconvenience.
Post Reply