fully

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: fully

Post by AndreasA »

Merida er jeg lidt lun på for tiden, de er MEGA store i Sverige og Norge.
og JA, så'en Monarch bagdæmper skal nok skiftes hurtigst muligt, FOX RP23 er bomben på det område
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Torben
3000+ posts = spammer
Posts: 3417
Joined: 12 May 2008, 18:42
Location: Mørkhøj

Re: fully

Post by Torben »

Hvis jeg skulle købe idag blev det en radon http://www.bike-discount.de/shop/k173/a ... ml?mfid=52
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: fully

Post by Kenny »

@Jacob jeg tænkte selv samme tanke, men glemte at kontrollere det inden jeg afleverede cyklen. Men da kæden ikke gik imod forskifteren på hverken lille eller stor klinge ved brug af hele kassetten formoder jeg den var indstillet korrekt.

Efter vores lille værksteds aften går jeg ikke så meget op i at overholde service på gafler. Men lige netop brain enheden skulle være pænt dyr at skifte hvis den går i stykker. Og den dækkes vel kun ved at overholde det årlige service.

Tobias har lovet mig en tur på hans Giant. Jeg er virkelig spændt på hvordan sådan en rp2 kan sættes op ift. brain.

@A der er to til salg på dba. begge super sprøde. Men jeg tør ikke kaste mig ud i en dt-swiss forgaffel med min vægt. Og uden mulighed for selv at servicere den.
Er dt-swiss bagdæmpere noget værd?
Den her kunne være en mulighed http://www.bike-discount.de/shop/k173/a ... l?mfid=594 Men jeg ved ikke om den er hot. dæmperen sidder anderledes end på de super hurtige :)

@Torben den er med shimano, men det er da lige før jeg skal prøve shimano igen for at købe den her http://www.bike-discount.de/shop/k173/a ... ml?mfid=52 Ulempen er igen at jeg ikke kan prøve den inden og de der geometri skemaer fatter jeg ikke så meget af.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: fully

Post by Kenny »

Jeg oprettede i øvrigt en tråd om køb af brugt fully på dmk i går. Jeg er lidt overrasket over hvor mange tilbud der er dumpet ind.

Har i nogen kommentar til disse

Top fuel 9,9ssl http://mtb.dk/index.php?option=com_kune ... 6&id=65577 Der kan ændres lidt på den så den bliver mindre race i geometri og hjulene kan ombyttes til nogle stærkere.

Pronghorn carbon

Santa Cruz Blur XC carbon

Scott Spark 10 2010 med 100mm fox gaffel
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Sv: fully

Post by Kenny »

Tak for input. Jeg har handlet en fin cykel

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Torben
3000+ posts = spammer
Posts: 3417
Joined: 12 May 2008, 18:42
Location: Mørkhøj

Re: Sv: fully

Post by Torben »

Kenny wrote:Tak for input. Jeg har handlet en fin cykel

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
hvad blev det så :?: :?: :?: :?:
User avatar
Michael J
Set uden lys
Posts: 1012
Joined: 18 Jul 2008, 14:40
Location: 2860 Søborg
Contact:

Re: Sv: fully

Post by Michael J »

Kenny wrote:Tak for input. Jeg har handlet en fin cykel

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Image
Fremtiden kommer af sig selv - Det gør fremskridt IKKE!
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: fully

Post by Kenny »

Det blev det lidt nemme og lidt kedelige mainstream valg....Epic

Jeg er lige landet hjemme og selvfølgelig virker triggeren til forskifteren ikke og butikken har lukket...aarrgg
Vi er enige om at hvis wiren ikke sidder på forskifteren bør den alligevel trække sig ind når jeg trykker på den nederste arm. Og blive derinde...ik?
Det gør den nemlig ikke. Og skifteren var sat på stor klinge hvor jeg selvfølgelig ikke kunne få den ned fra da wiren ikke var trukket ind i triggeren.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Michael J
Set uden lys
Posts: 1012
Joined: 18 Jul 2008, 14:40
Location: 2860 Søborg
Contact:

Re: fully

Post by Michael J »

Er wire spændingen forkert?
Fremtiden kommer af sig selv - Det gør fremskridt IKKE!
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: fully

Post by Kenny »

Jeg tror skifteren var trykket ud på yderste klinge med hånden og derefter sat en stram wire på fro at få den til at blive derude.
Nu har jeg fjernet wiren fra skifteren. Hvis jeg trykker wiren ind med triggeren, låser triggeren ikke wiren fast. Jeg kan bare trække wiren ud uden modstand.

Der findes ikke noget bedre end nye ting der ikke virker :cry:
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3393
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Re: fully

Post by Peter Christensen »

Du skulle nok have købt den her

Image

:wink:
Gid det snart var maj...!
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: fully

Post by Kenny »

Den har de falske hjul :)
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Jacob Korsholm
Søger sponsor!
Posts: 2609
Joined: 29 Jul 2008, 22:30
Location: Bagsværd

Re: fully

Post by Jacob Korsholm »

og så ligner den et tykt hængebugsvin!
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: fully

Post by Kenny »

Venstre trigger blev skiftet uden problemer. Til gengæld købte jeg et par pedaler. Spurgte efter hvid, men de havde kun sort. Da jeg kommer hjem og åbner emballagen opdager jeg så at de er røde. Ja jeg kunne selvfølgelig pakke dem op i butikken eller tjekke bonen, men hvem gør med produkter uden s/n. Halvdelen af gagene tager jeg ikke engang bonen med.

Er der en flink hustler der kommer til tirsdags træning der kommer forbi webikes nye adresse i løbet af ugen?
Jeg gider ikke bruge 2timer i bil for at bytte dem. Og jeg kan ikke nå det inden træning.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Torben
3000+ posts = spammer
Posts: 3417
Joined: 12 May 2008, 18:42
Location: Mørkhøj

Re: fully

Post by Torben »

Kenny wrote:Venstre trigger blev skiftet uden problemer. Til gengæld købte jeg et par pedaler. Spurgte efter hvid, men de havde kun sort. Da jeg kommer hjem og åbner emballagen opdager jeg så at de er røde. Ja jeg kunne selvfølgelig pakke dem op i butikken eller tjekke bonen, men hvem gør med produkter uden s/n. Halvdelen af gagene tager jeg ikke engang bonen med.

Er der en flink hustler der kommer til tirsdags træning der kommer forbi webikes nye adresse i løbet af ugen?
Jeg gider ikke bruge 2timer i bil for at bytte dem. Og jeg kan ikke nå det inden træning.
Det kan jeg klare.
kan du ikke tage den med i morgen til nødebo
Post Reply