Flaske/værktøjs beholder

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
Post Reply
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1316
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Flaske/værktøjs beholder

Post by Carsten Graff »

Nogen som har set denne type af cykelflaskeværktøjsbeholder i en butik i kbh. området og evt. hvor?
De kan bestilles på nettet, men med en pris på kun 40 kr. bliver det en dyr fragt regning.
Jeg har forsøgt med en alm. cykelflaske, men den for lille i åbningen til at få slanger, værktøj og andet godt til turen, ind og ud af.


Image
User avatar
ClausA
Med nyvasket cykel
Posts: 2308
Joined: 31 Jul 2010, 09:07

Re: Flaske/værktøjs beholder

Post by ClausA »

Jeg ledte efter en magen til, for et par år siden og kunne ikke finde den i nogen butik omkring Lyngby, så jeg købte min på nettet, da jeg alligevel skulle købe andre ting.

Ellers gælder det jo bare om at finde på noget mere at købe...det problem plejer jeg ikke at have...:-)

Er iøvrigt super glad for den. Den passer perfekt til slange, lidt penge, en gel og et par dækjern...
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Flaske/værktøjs beholder

Post by Niels G Henningsen »

Carsten Graff wrote:Nogen som har set denne type af cykelflaskeværktøjsbeholder i en butik i kbh. området og evt. hvor?
De kan bestilles på nettet, men med en pris på kun 40 kr. bliver det en dyr fragt regning.
Jeg har forsøgt med en alm. cykelflaske, men den for lille i åbningen til at få slanger, værktøj og andet godt til turen, ind og ud af.


Image
Du tager 2 gamle flasker og skærer toppen af, evt en "slids" i siden på den ene op og vupti vapti

Image
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

Re: Flaske/værktøjs beholder

Post by JesperJ »

"Elsker" når Niels er snottet, der kommer så mange guldkorn ud af ledig-gangen.
God bedring, bliv nu klar til næste uges tid
/J
maybe some day
Post Reply