Tacx Flow multiplayer

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
Post Reply
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Tacx Flow multiplayer

Post by Kenny »

Er der en hustler der har en tacx multiplayer jeg må prøve 15min.
Evt en der er blevet træt af den, og skal af med den :lol:
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by Kenny »

Ingen der har sådan noget skrammel til at stå

Jeg var fordi en gigantisk dansk butik i går. De havde en demostand med tacx. De kunne have tjent penge, men det ville de åbenbart ikke.
Jeg havde et par simple ting jeg gerne ville have uddybet. Men ekspedienten kom med direkte forkerte svar ift. hvad jeg viste. Så jeg måtte bede ham gå ind på producentens site for at se at det ikke forholdt sig som han mente.....Med den ringe viden om produktet kunne jeg selvfølgelig ikke så svar på mine spøgsmål
Prisen ja den kunne han da lige slå op på deres egen hjemmeside, og den kunne ikke forhandles da den allerede var på tilbud. Ja til samme pris som i resten af landet. Alt i alt 1100 mere end i tyskland....Der er ikke noget at sige til de danske butikker har det svært.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
HenrikJ
Stuntcyklist!
Posts: 781
Joined: 18 Jul 2007, 20:29
Location: Stor KBH

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by HenrikJ »

Jeg har en Fortius sat op med en racer i str. 54 som du kan komme forbi og se og pille lidt ved. Pt. er der monteret Look mtb pedaler.

Send PM hvis det skulle blive aktuelt

/Henrik
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by Kenny »

Nu er der to muligheder. Enten er der en hjemmetræner til salg om en måneds tid eller også kommer jeg ud af vinterhi i overraskende god form :lol:

Image
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Jacob Korsholm
Søger sponsor!
Posts: 2609
Joined: 29 Jul 2008, 22:30
Location: Bagsværd

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by Jacob Korsholm »

Du bliver giftig i 2012
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3393
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by Peter Christensen »

Ellers bliver sønnen det nye OL håb ;-)
Gid det snart var maj...!
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by Kenny »

Jeg er positivt overrasket. For satan den kan give modstand. Og så er det svært at finde på en undskyldning når cyklen står 2rum fra stuen og konen spørger om jeg ikke skulle træne i dag :) Så det er allerede blevet til tre ture på den.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by Niels P »

Kenny wrote:Jeg er positivt overrasket. For satan den kan give modstand. Og så er det svært at finde på en undskyldning når cyklen står 2rum fra stuen og konen spørger om jeg ikke skulle træne i dag :) Så det er allerede blevet til tre ture på den.
Hvor meget støjer sådan en fætter?
/Niels
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by Kenny »

Det er svært at sige. Knægten kan sove på første sal og konen se tv i stuen 20m/3rum væk, uden lukket døre.
Efter sidste træning sagde hun, at hun kunne høre når jeg skiftede gear, men ellers ikke rigtig noget.
Jeg køre som du kan se mtb hvilket gør at hastigheden aldrig kommer rigtig højt op. Det er helt klart hastighedden på hjulet der afgør hvor meget det larmer. Der udover køre jeg ergo video. Dvs et program der er baseret på watt træning. Hvilket vil sige at der er så meget modstand i rullen at jeg dårlig kan træde den rundt i højeste gear og derfor er hjulomdr nedsat yderligere.
Jeg har prøvet et program hvor kørte hurtig i højeste gear der larmede det en del. Nærmest en rumlen. Men om det var fordi hjulet spandt rundt på rullen kunne jeg ikke helt finde ud af.

Hvis du overvejer en til lejligheden ville jeg ikke være bange for støj, men den rumlen der kommer ved de høje hastigheder.
Skal jeg optage et et lydklip :)
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by Niels P »

Kenny wrote: Skal jeg optage et et lydklip :)
Gerne :)
/Niels
User avatar
HenrikJ
Stuntcyklist!
Posts: 781
Joined: 18 Jul 2007, 20:29
Location: Stor KBH

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by HenrikJ »

Har prøvet mit første MP løb i dag. Det er sku god spas og en kæmpe motivator når man ved der sidder nogle andre i den anden og kæmper og sveder for at gære livet hårdt for en :thumbsup:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by Peter 'TB' »

Et lilel tip Kenny, lad være med at linke ned i din dropbox- der skal ikke ret meget fantasi til før man kan se alle dine billeder ;)
Image
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by Kenny »

Henrik kan man stille handicap på MP.

Peter du slår dig bare løs. 002-202 med mangler i rækken og der er rigtig mange billeder der ligner hinanden. Det bliver du hurtigt træt af at se igennem.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
HenrikJ
Stuntcyklist!
Posts: 781
Joined: 18 Jul 2007, 20:29
Location: Stor KBH

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by HenrikJ »

Kenny wrote:Henrik kan man stille handicap på MP.

Det tror jeg ikke men så langt er jeg ikke nået endnu. Men den burde kunne tage højde for din vægt på bakkerne m.m. i MP (om det så er en fordel eller ulempe ved jeg ikke :lol: ). Men om den gør det ved jeg ikke endnu.

/Henrik
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
User avatar
Søren K.
Bagfra højre-om!
Posts: 1096
Joined: 17 Oct 2006, 12:11
Location: 2800 Lyngby

Re: Tacx Flow multiplayer

Post by Søren K. »

Kenny wrote:Jeg er positivt overrasket. For satan den kan give modstand. Og så er det svært at finde på en undskyldning når cyklen står 2rum fra stuen og konen spørger om jeg ikke skulle træne i dag :) Så det er allerede blevet til tre ture på den.
Heldigvis står køleskabet indenfor rækkevidde! :P
Post Reply