Ny cykel?

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
Post Reply
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2075
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Ny cykel?

Post by Tobias Sonne »

User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Ny cykel?

Post by Kenny »

Ja hurtig er den jo ikke. Det har Jacob bevist :mrgreen:
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Gunnar G
Set uden lys
Posts: 1027
Joined: 29 Aug 2009, 13:41
Location: Vanløse

Re: Ny cykel?

Post by Gunnar G »

Jeg tror det er fine cykler, har dog aldrig prøvet én selv. Klaus Nielsen lader til at kunne køre på sin Anthem X.
Hvis du overvejer at købe én skulle du helst prøve den først. Giant har haft adskillige prøvedage i løbet af sommeren, måske er der stadig muligheder ...
Kenny - Lidt hurtigere end Jimmy wrote:Ja hurtig er den jo ikke. Det har Jacob bevist :mrgreen:
Du er for hurtighedsfikseret, Kenny. :roll:
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2075
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Re: Ny cykel?

Post by Tobias Sonne »

Gunnar G wrote:Jeg tror det er fine cykler, har dog aldrig prøvet én selv. Klaus Nielsen lader til at kunne køre på sin Anthem X.
Hvis du overvejer at købe én skulle du helst prøve den først. Giant har haft adskillige prøvedage i løbet af sommeren, måske er der stadig muligheder ...
Kenny - Lidt hurtigere end Jimmy wrote:Ja hurtig er den jo ikke. Det har Jacob bevist :mrgreen:
Du er for hurtighedsfikseret, Kenny. :roll:
Nok en god ide med en prøvetur. Har kigget den ud hos en forhandler og "x-faktorn" er klart tilstede. Har tillige fundet den til en god pris... tror lige jeg finder ud af om der ikke er nogle demodage tilbage.

Alternativt har jeg kigget lidt på Scott Spark 40 eller måske en Trek EX8, men hælder mest til Giant... tja?

I øvrigt Gunnar, så har jeg set at du nu igen ligger øverst på MTB2Night - og Torben har lagt sig i bunden :lol: :lol: :lol:
User avatar
Jacob Korsholm
Søger sponsor!
Posts: 2609
Joined: 29 Jul 2008, 22:30
Location: Bagsværd

Re: Ny cykel?

Post by Jacob Korsholm »

Du skal være velkommen til at prøve min, som dog er en 2010 model. På den nye får du tapered headtube, 15QR på forhjulet, men ellers er baggaffel og forgaffel ens. Så kan du selv bedømme :)

men jeg er enig med Hr. Nielsen - det er en dejlig cykel.
User avatar
Philip Brint
Asfalt nej tak!
Posts: 1372
Joined: 08 Apr 2008, 21:27
Location: Allerød

Re: Ny cykel?

Post by Philip Brint »

Fin cykel med fine dele. Den ser ud til at være lidt lang i geometrien, så pas på med ikke at tage den for stor. Ud og prøve en M, det er nok den rigtige størrelse.
Rivette F8
User avatar
John Hein
Alene i udbrud
Posts: 748
Joined: 21 Aug 2008, 10:45
Location: Gentofte

Re: Ny cykel?

Post by John Hein »

Det er vel også ligemeget hvor hurtig cyklen er, du går jo alligevel i stå et eller andet sted på ruten med defekt :party:

Kan i øverigt anbefale Scott, har kun haft gode erfaringer med deres service.
Titanium på de indre linier
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Ny cykel?

Post by Kenny »

@Gunnar det bliver jeg nød til at være, ellers havde jeg aldrig hentet dig på sidste omgang til hotcup :)

Hvad med den Pronghorn Jais har til salg eller Anders Juul http://andersjuul.dk/2010-brugt-demo-33 ... -1491.html

En Top Fuel uden "ex", Rivette F8 som Philip har samlet. En cube som jo er mærket over alle mærker :) Mulighederne er mange.

Med lige netop fully gælder det vel om at prøve dem i skoven. En ting er hvordan du sidder på den. En anden er hvordan affjedringen fungere.
Specialized på Åboulevarden tilbyder også at du kan leje en med i skoven.

Et rammekit er vel også en mulighed så du selv kan vælge komponenter.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3288
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Re: Ny cykel?

Post by Jais »

Denne her er lige noget for dig Tobias
http://www.actionsports.de/Komplettraed ... newsletter
Image
Post Reply