1. MTB til pige på 13

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
Post Reply
User avatar
Jan D
3000+ posts = spammer
Posts: 3662
Joined: 29 May 2009, 15:34
Location: Søborg

1. MTB til pige på 13

Post by Jan D »

Nu er det tid for datteren at få en MTB.
Hvad f... skal man købe (str. S)?
Budget: 4-5 kkr.

Mærke?
Gear mv?
Fælg eller skivebremser?

Input modtages med glæde.
Jan D
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4104
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Hvis I håber på, at hun bliver bidt af det, så vælg en med skivebremser fra start....Og det øvrige udstyr "compatibelt" med dit, så er der mulighed for et hurtigt hjulskifte,storindkøb af kæder , kassetter mm .

Og kør bare fra hende mens du kan....For om nogle år kører hun fra dig, siger min erfaring ...... :D
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Jan D
3000+ posts = spammer
Posts: 3662
Joined: 29 May 2009, 15:34
Location: Søborg

Post by Jan D »

Niels G Henningsen wrote:Hvis I håber på, at hun bliver bidt af det, så vælg en med skivebremser fra start....Og det øvrige udstyr "compatibelt" med dit, så er der mulighed for et hurtigt hjulskifte,storindkøb af kæder , kassetter mm .

Og kør bare fra hende mens du kan....For om nogle år kører hun fra dig, siger min erfaring ...... :D
Tak.
Ja - jeg håber hun bliver bidt af det.
Og jeg har da tænkt mig at køre fra hende, sålænge det er muligt.
Last edited by Jan D on 21 Feb 2011, 13:52, edited 1 time in total.
Jan D
User avatar
Michael J
Set uden lys
Posts: 1012
Joined: 18 Jul 2008, 14:40
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Michael J »

Niels G Henningsen wrote:Hvis I håber på, at hun bliver bidt af det, så vælg en med skivebremser fra start....Og det øvrige udstyr "compatibelt" med dit, så er der mulighed for et hurtigt hjulskifte,storindkøb af kæder , kassetter mm .

Og kør bare fra hende mens du kan....For om nogle år kører hun fra dig, siger min erfaring ...... :D
Enig med Niels, gjorde det samme da den store knægt skulle ha MTB, alt udstyret passer på dem begge, nu er cyklen så overgået til lillemor..

Kan også nikke genkendende til det med at blive sat, for der gik ikke lang tid, inden knægten kunne satte den gamle alle andre steder end på nedkørslen (noget med tyngdekraften tror jeg).. :-)
Fremtiden kommer af sig selv - Det gør fremskridt IKKE!
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply