Co2 patroner/airgun osv.

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10086
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: O.T: Grej til bag

Post by Morten Hartvigsen »

Bo Thomsen wrote:Til Mortens liste kan jeg anbefale at købe dæklapper!
Jeg købte nogle i Nærum, nærmest ved et tilfælde, men har fået brug for dem to gange. De dækker et hul i dækket, så man kan komme hjem. Fylder og vejer naturligvis meget lidt.
En anden mulighed som Ned Overend bruger, er de ekstra (dollar)sedler, da de faktisk er meget stærke til at holde sammen :wink:
det er så tilføjet .... dem har jeg faktisk også normalt med :-) men de dur kun ved mindre huller/revner, ved en revne er min erfaring at de "buler ud", men de kan måske redde turen så man kan liste hjem....
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Ja ja rolig nu det ender sku med , man skal ha en folde cykel sin camel bag. :thumbsup:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10086
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Per Olsson wrote:Ja ja rolig nu det ender sku med , man skal ha en folde cykel sin camel bag. :thumbsup:
som sagt gider jeg ikke gå bare nogle få km i cykelsko...... hvad vejer overstående i alt.... ja - det er opdateret i min tråd (om 10 sek) :-)

dvs. ca 500gram, og i super-race-jeg-satser-det-hele-optimeret-version måske 200-250g (én slange + én pumpe/patron), så kan du selv vælge, og så griner jeg næste gang jeg kører forbi dig når din kæde er knækket, og dit dæk er flækket :roll:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10086
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

har vejet alle overstående stumper

Grej = ca. 500gram
Camelbak Lobo = 500g

NB: Park tool laver selvklæbende slangelapper (i stedet for gammeldaws løsningen med lap/lim), som er ok til MTB, men om de holder til racer ved jeg ikke.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Morten Hartvigsen wrote:
NB: Park tool laver selvklæbende slangelapper (i stedet for gammeldaws løsningen med lap/lim), som er ok til MTB, men om de holder til racer ved jeg ikke.
Jeg har dårlig erfaring med selvklæbende lapper til raceren. Da jeg endelig skulle dem bruge havde de fået fugt i tasken og klæbeevne var røget sig en tur ;-((

Jeg kan ikke huske hvilket fabrikat det var!!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

De skal jo bare holdes tørre ;) Husk at lukke din sadeltaske!

De limer fint på racer, og holder også til trygget.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:De skal jo bare holdes tørre ;) Husk at lukke din sadeltaske!

De limer fint på racer, og holder også til trygget.
De lå i en æske i saddeltasken ;-)

Skal der trækkes i ørerne så er tryk med K ;-))
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Post Reply