Duggede briller

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
Post Reply
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3288
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Duggede briller

Post by Jais »

Jeg har problem med at mine briller dugger når jeg gir den gas :twisted: Som f.eks. i søndags til Slush cup, allerede 10 min efter start var mine briller duggede, og jeg måtte tage dem af. Det betød i at jeg to gange fik mudder i øjet, og stæder hvor der var grene var jeg meget mere opmærksom end hvis jeg havde haft briller. Jeg har købt noget anti dug i en brille forretning, men det virker sku ikke særlig imponerende.

Hvad gør i for at undgå dug i brillerne (Og ja, som gammel dykker har jeg prøvet at spytte i dem, uden held 8) )
RENE :Der Alte:
Helt uden puls...
Posts: 626
Joined: 10 Oct 2006, 19:37
Location: KØGE

Post by RENE :Der Alte: »

Prøv at pudse dine briller i sulfo, det lyder underligt.. :? men det virker :thumbsup:
Rene "Der Alte" fra køge
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3288
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

RENE fra Køge wrote:Prøv at pudse dine briller i sulfo, det lyder underligt.. :? men det virker :thumbsup:
Det må straks prøves... Tak
User avatar
Charlotte vM
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 31 Oct 2006, 18:05
Location: Slangerup

Post by Charlotte vM »

Jeg kører med sådan nogle her: http://www.ride4fun.dk/product.asp?prod ... 189&page=1 og jeg oplever kun at de dugger når jeg holder stille - lige så snart jeg bare triller så forsvinder duggen med det samme, uanset hvor koldt eller vådt det er...:)

/Charlotte*må køre mere og holde mindre stille :roll: *
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
User avatar
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!
Posts: 1073
Joined: 24 Feb 2006, 18:06
Location: Værløse
Contact:

Post by jannik 'lordy' stuhr »

jeg som har styrke inden i mine rudy og bruger synoptik's antidug det virker perfekt ( dog ikke hvis dine glas er totalt skamridsede)

jeg duger helere ikke når jeg holder stille
Post Reply