Dæklapper

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
User avatar
Bo Bloch
Alene i udbrud
Posts: 718
Joined: 18 Sep 2010, 22:07
Location: Nivå

Dæklapper

Post by Bo Bloch »

Nu så jeg jo at rekrut B. var stormester i dæklapper, men hvor køber i , jeg har kun fundet sæt med lapper til slange og 1 dæklap, og hvad siger erfaringer med kvaliteten
Kører med lavt tryk
User avatar
Michael B
Bagfra højre-om!
Posts: 1062
Joined: 22 Jun 2012, 08:40
Location: 2670 Greve

Dæklapper

Post by Michael B »

Dem jeg har og brugte er lapper til slange, forlimet . Jeg brugte dem også bare på dækket :-)
Nu med billede
User avatar
Steen Andersen
Med blød hat
Posts: 1921
Joined: 13 May 2008, 21:45
Location: Holte

Re: Dæklapper

Post by Steen Andersen »

Hvor tit punktere i?
Tykke kan også have tynd mave ;-)
User avatar
Bo Bloch
Alene i udbrud
Posts: 718
Joined: 18 Sep 2010, 22:07
Location: Nivå

Re: Dæklapper

Post by Bo Bloch »

Sjældent, men min siver i lørdags var et resultat af turen til harzen hvor overfladen fik en rift som der blev utæt efter et burb rundt i et sving så dæksiden rigtig arbejde, og den vil jeg prøve at gøre tæt med en dæklap
Kører med lavt tryk
User avatar
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel
Posts: 2323
Joined: 22 Jul 2008, 22:03
Location: Vejby

Re: Dæklapper

Post by Henrik Storgaard »

User avatar
Bo Bloch
Alene i udbrud
Posts: 718
Joined: 18 Sep 2010, 22:07
Location: Nivå

Re: Dæklapper

Post by Bo Bloch »

Henrik Storgaard wrote:Hvad med dem her: http://www.cykelgear.dk/tilbehor/lappeg ... daek-3-stk
det ser ud til at være fin løsning, fandt denne beskrivelse af lapperne på Park Tools hjemmeside så dem prøver jeg..

"The fastest, easiest, and most secure way to repair a cut or worn tire sidewall. The TB-2 is produced using a strong, waterproof vinyl membrane with fiber weave reinforcement. A super strong pressure sensitive adhesive assures the boot stays in place in any tubed tire, road or mountain, high or low pressure."
Kører med lavt tryk
User avatar
ClausA
Med nyvasket cykel
Posts: 2313
Joined: 31 Jul 2010, 09:07

Re: Dæklapper

Post by ClausA »

Bo Bloch wrote:det ser ud til at være fin løsning, fandt denne beskrivelse af lapperne på Park Tools hjemmeside så dem prøver jeg..
Har et dæk med en lille flænge. Det kan jo være at det kan bruges som reserve dæk, hvis der kommer en lap på.
@Bo: Kan du ikke købe 2 pakker, så deler vi fragten?
User avatar
Bo Bloch
Alene i udbrud
Posts: 718
Joined: 18 Sep 2010, 22:07
Location: Nivå

Re: Dæklapper

Post by Bo Bloch »

ClausA wrote:
Bo Bloch wrote:det ser ud til at være fin løsning, fandt denne beskrivelse af lapperne på Park Tools hjemmeside så dem prøver jeg..
Har et dæk med en lille flænge. Det kan jo være at det kan bruges som reserve dæk, hvis der kommer en lap på.
@Bo: Kan du ikke købe 2 pakker, så deler vi fragten?
Jeps, lægger 2 i kurven
Kører med lavt tryk
Post Reply