Strava premium gratis i 60 dage

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Strava premium gratis i 60 dage

Post by Kenny »

http://promo.strava.com/britishcycling" onclick="window.open(this.href);return false;

Velbekomme :thumbsup:
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Strava premium gratis i 60 dage

Post by Kenny »

Godt med 60dages gratis og premium virker ikke til at være 45kr/md værd efter at have kigget på det i 10min.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
ChristianPhilipJ
Fyr og flamme
Posts: 2578
Joined: 15 May 2013, 22:53
Location: Hørsholm

Re: Strava premium gratis i 60 dage

Post by ChristianPhilipJ »

Er på en gratis 90 dages periode, kan heller ikke se hvad det kan gøre ekstra for de penge :)
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: Strava premium gratis i 60 dage

Post by AndreasA »

Heatmaps...!!! ;)
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
ClausA
Med nyvasket cykel
Posts: 2313
Joined: 31 Jul 2010, 09:07

Re: Strava premium gratis i 60 dage

Post by ClausA »

Nu handler det måske ikke kun om hvad man kan få for x kroner.

For mig handlede det lige så meget om at støtte et projekt, som jeg bruger og som jeg synes er godt.

I min velkomst mail fra Strava Premium står der:
Congrats! As a Strava Premium member you can now enjoy the following features on Strava.com and your iPhone or Android:
Progress Goals: Set weekly distance or time goals and hit new PRs
Filtered Leaderboards: See where you rank among athletes in your own age & weight class
Suffer Score: Use custom heart rate zones to quantify your suffering
Pace and Power Analysis: Train more intelligently and get the most out of your heart rate monitor or power meter
Segment Effort Comparison: Compare your performance with your friends' on favorite segments (viewable on mobile only)
Premium access: Get exclusive club member benefits and bragging rights throughout the year!
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4106
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Strava premium gratis i 60 dage

Post by Niels G Henningsen »

ChristianPhilipJ wrote:Er på en gratis 90 dages periode, kan heller ikke se hvad det kan gøre ekstra for de penge :)
POWER ! & træningsplaner & Live segmenter.......
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Strava premium gratis i 60 dage

Post by Kenny »

@A Heatmaps er sjovt 20sek, men jeg ved godt selv hvor jeg kører og hvor jeg kører mest. Det havde været sjovere hvis jeg kunne set et gennerelt heatmap for at få gode ideer til ruter på både mtb og racer.

@Claus Til dels enig, jeg har flere programmer/apps som jeg har betalt for igennem tiden, for at støtte noget jeg bruger, men ikke nødvendigvis har brugt for fuld adgang, men 450/år er liiiige i overkanten for mig.
Goals var en af dem jeg gene ville bruge, men det ser ud til at jeg kun kan vælge et bestemt segment.
Jeg troede fejlagtigt at jeg kunne sætte et mål for løb og så kunne jeg på en eller anden måde se fremgangen hvergang jeg havde været ude.
Jeg så godt der var kommet vægtklasse på, men med mindre den kan justeres så er den meget grov.
Sufferscore kan nok være meget sjov, strava skal selvfølgelig ikke klandres for at jeg pt ikke bruger pulsbelte, alle mine ture er total suffer :)
pace and power, hvis man træner seriøst med powermeter osv, så kommer strava til kort. Der er sporttracks megett, meget bedre, det har jeg også støttet for et par år siden, men jeg kan se at de har ændret strategi og gerne vil have årlig betaling hvos man skal have pro pakken.
Live segmenter vil jeg meget gerne bruge på edge1000 det er noget der kan motivere mig, men igen til 450kr/år tror jeg at jeg nøjes med garmins egne segmenter.

Uanset hvordan jeg vender og drejer det så synes jeg at 450/år er alt for meget for Strava. Det er kun et "sjovt" program med et social aspekt. Det kan ikke bruges til seriøs analyse og virker kun til løb og cykling.
Svømning får jeg bare en distance og tid, i garmin connect kan jeg se al mulig analyse på svømmedelen.

@niels trærningsplaner er som jeg ser det også vildt mangelfuld. Jeg kan i hvert fald ikke følge det løbeprogram den giver mig. Måske den mere mangler info om min løbeform og jeg først skal løbe et par ture med pulsbelte. Pt ligger der kun et par ture uden puls.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: Strava premium gratis i 60 dage

Post by AndreasA »

@A Heatmaps er sjovt 20sek, men jeg ved godt selv hvor jeg kører og hvor jeg kører mest. Det havde været sjovere hvis jeg kunne set et gennerelt heatmap for at få gode ideer til ruter på både mtb og racer.

Det et jeg nu også ret sikker på at man kan.
Du skal have fat i Henrik Storgård Eller Niels H, vores Gps Champ.
Men din træner ville nok bare sige at du skulle komme ud og træne og ikke bruge så meget tid på gadgets. :lol:
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4106
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Strava premium gratis i 60 dage

Post by Niels G Henningsen »

AndreasA wrote:@A Heatmaps er sjovt 20sek, men jeg ved godt selv hvor jeg kører og hvor jeg kører mest. Det havde været sjovere hvis jeg kunne set et gennerelt heatmap for at få gode ideer til ruter på både mtb og racer.

Det et jeg nu også ret sikker på at man kan.
Du skal have fat i Henrik Storgård Eller Niels H, vores Gps Champ.
Men din træner ville nok bare sige at du skulle komme ud og træne og ikke bruge så meget tid på gadgets. :lol:

Hæ.... http://labs.strava.com/heatmap/#6/-120. ... /blue/bike" onclick="window.open(this.href);return false;
Desuden kan man vælge "popular" når man bruger deres ruteplanlægger, dvs det globale heatmap er med på det kort du planlægger på...... smart !
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Strava premium gratis i 60 dage

Post by Kenny »

@Min træner siger at gadgets er 80% og jeg sjovt nok 100% enig.

@Niels Det var faktisk sjovere end at se mit eget heatmap, men det der behøver jeg vel ikke premium for, det og jeg kan ikke tilgå det fra min egen strava,, men de har ellers nogle gode projekter under udvikling.

Flybys er meget sjov, jeg har lige opdaget at jeg kan se hvor på ruten jeg har krydset en flyby. Så hvis nu jeg møder en lækker tøs på sporet så kan jeg gå hjem og se hvem hun var :shock: :lol:
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Strava premium gratis i 60 dage

Post by Kenny »

Nogen der har en kode til en gratis prøveperiode ?
Klubmester i Tri-Sprint 2016
Post Reply