Xterra er åben for tilmelding

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by Kenny »

Fedt, men efter dagens løbetur kan jeg konstatere at jeg skal finde en løbesko med helium i sålen :)
Det bliver en lang dag j juli :)

Nok snak, er i friske på en omgang xterra eller ej. Det ses tydeligt hvor sjovt vi havde det til 4:18:4 http://www.teamhustler.dk/forum/viewtop ... &hilit=kmd" onclick="window.open(this.href);return false; og efter at have læst tråden igennem(og kommet mig over mavekramperne), ser det ud til at at i stadig er den ubesejrede tri konge i Team Hustler..........Kan i virkelig leve med det?

Andreas gennemførste du 70.3 eller fandt du på en undskyldning?
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by AndreasA »

Kenny..!!

Jeg har overtalt fru a og fundet lidt dollars, A & a kommer til Tisvilde..!! ;)

Jeg tager den lange, skal der være fest så lad der være fest..!!!!

Skal du med..???
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by AndreasA »

Kenny wrote: Andreas gennemførste du 70.3 eller fandt du på en undskyldning?
jeg kan ikke huske at jeg nogensinde har været tilmeldt..?? :wink:
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by Kenny »

Hvis du ikke har været tilmeldt 70.3 kan man så stole på at i tager til Tisvilde :)
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by AndreasA »

Hehe, i realiteten nej.

Du er nød til at tage chancen, men hvis du gør får du muligheden for at se mig kløve vandet deroppe som en anden Michael Phelps..!!
Det bli'r episk..!!
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by Kenny »

Du snakker næsten mere end mig :)

Jeg har undersøgt tingene lidt og snakket med en god bekendt med mange mange års svømme erfaring. Hvis jeg realistisk set skal klare 1500m i en nogenlunde fornuftig tid, skal jeg i svømmehallen 2x gange om ugen og evt have en personlig træner en time eller to undervejs. Det er der jo ikke meget sjov ved :)

Andre siger at trailløbet i tisvilde er ca 20% løs sand og en masse kravlen op ad bakker.

Det lyder som noget af en udfordring......Er det her mesterskabet skal klares eller er i mere til sprint distancen som Aet nok mener kan klares på en på en bedstemor cykel og i bare fødder.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
ClausA
Med nyvasket cykel
Posts: 2313
Joined: 31 Jul 2010, 09:07

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by ClausA »

Kenny wrote:Du snakker næsten mere end mig :)
I snakker begge to.....indtil videre har I brugt siden d. 30.09.2015 på at snakke og det eneste der er kommet ud af det er bla bla bla bla bla...

Og nu er jeg så "heldig" at jeg hverken kan i Tisvilde eller på Møn, så jeg kan bare sidde på sidelinien og kommentere. :-)
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by AndreasA »

ClausA wrote:
Kenny wrote:Du snakker næsten mere end mig :)
I snakker begge to.....indtil videre har I brugt siden d. 30.09.2015 på at snakke og det eneste der er kommet ud af det er bla bla bla bla bla...

Og nu er jeg så "heldig" at jeg hverken kan i Tisvilde eller på Møn, så jeg kan bare sidde på sidelinien og kommentere. :-)
Hahaha. Den er go Claus. Men bare rolig, jeg kommer til Tisvilde og sejrer.
Det blir i sandhed en stor dag..
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by AndreasA »

BUM...!!!!!


KENNYYYYYYY, vi står og venter på dig.. På den store P-Plads oppe i Tisvilde..
Ses Vi..??

Image
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by Kenny »

Jeg står ved ishuset og har stået her længe.

Jeg har øget crawl evnerne fra 20-25m på en uge, forstil dig hvor vild jeg er til sommer.
Det er imponeret at jeg kan være træt/øm i benene flere timer efter træningen haha

@Claus jeg troede vores kalender var booket, men den er trods alt ikke booket et år ud i fremtiden.
Vi finder et løb i sprint distancen hvor du og Jacob aka Hr. flyverskjul kan deltage.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by AndreasA »

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
FlemmingM
Over stok og sten
Posts: 583
Joined: 07 Aug 2008, 16:49
Location: Værløse

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by FlemmingM »

Går ud fra at Kenny giver et bidrag til a'ernes tilmeldningsgebyr, du er vel sponseret?
https://www.facebook.com/rigtigemaendDR?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Ps. glæder mig til at følge dig på skærmen, der må komme en 2'er om sjællandske håndværkere!!!
Se Johannesevangeliet kap.8 vers7
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by Kenny »

Det fandme sjovt.... :) Jeg betaler desværre selv.

En af "mine" kunder er faktisk forlagschef eller chefredaktør(jeg er gammel med svag hukommelse) på træneren Jacob's bog.
Jeg lavede en del i hans lejlighed da programmet kørte og da han havde ikke helt samme mødetider som mig, har vi da da snakket en del om programmet og deres træner. Jeg ved ikke helt hvorfor han altid bragte det på banen, måske han så en lighed når den tykke tømrer lå på gulvet med røven i vejret :lol:

Jeg tror ikke der kommer en toer, men gutterne har vist et andet program under opsejling.

Bortset fra kendis delen, så er jo lige sådan en mulighed jeg går og mangler.
En gruppe ligesindet med et fælles mål og en super motiverenede træner.

Jeg har gjort et lille tiltag for endnu engang at prøve, at komme i form og xterra er målet.
Lykkes det ikke sælger jeg alt gear og lir og køber mig et større tv.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by Kenny »

Den tykke Hustler glæder sig efterhånden til Xterra.
Bevares jeg haft tanken op og vende et par gange, om jeg skulle simulere en skade. Men træningen går som planlagt (når planlagt er minimal træning, overrask på dagen) og jeg er topmotiveret.(i hvert fald i dag)
Jeg har de sidste par uger svømmet i Roskilde fjord, det er desværre ikke helt det samme som i svømmehallen. Der er både sten og tang på bunden samt vandmænd. Desuden bliver jeg søsyg når jeg taber mine ørepropper, hvilket er ca. hver anden gang jeg er i vandet. jeg er derfor gået fra 2000m pr træning til noget der ligner 550m.
I dag stod jeg på Tisvilde strand og tænke.....der er lidt større bølger og formentlig strøm, end i Roskilde fjord :)

På løb er jeg lige kommet under 30min/5km på asfalt, og så ved vi alle jo, at med den form, så er 10km trail med 20% løs sand som var det en overspringshandling inden morgenmaden.

Jeg har i dag testet mtb ruten. Dvs den er 2omgange af 15km g jeg har kørt en omgang uden at være helt død.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4104
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Xterra er åben for tilmelding

Post by Niels G Henningsen »

way to go :-)
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Post Reply