Skiferie, turbohold

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Dalle

Skiferie, turbohold

Post by Dalle »

Hej Hustlere, er ved at planlægge en forlænget week-end til de østrigske alper i midten af marts til evt wagrain eller sankt anton, giv lige en lyd hurtigt tilbage for at finde u´d af hvor mange der skal bookes værelser til , jeg kan have 4 med i min bil, har tagboks. Er totalklar til en Hustlertur.

Vi ses, hilsen fra Dall'aman 8) 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dalle

Post by Dalle »

Lidt flere oplysninger, planen er at tage afsted fredag den 19. marts om eftermiddagen/aftenen og så køre derneed i et stræk så vi kan stå på ski om lørdagen, søndagen og om mandagen, derefter vender vi bøtten hjemad igen, hvis der er stemning for at blive dernede og stå om tirsdagen er jeg klar på det også, håber at vi kan komme afsted og få gjort pisterne usikre dernede.

Vi ses hilsen Dallaman
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ca. pris? Jeg er dog STÆRKT tvivlende!!!! Har ikke den store kapital pt.
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

Ski er for lammerter!
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
Dalle

Post by Dalle »

Lidt info til dem der har interesse i at tage med eller som bare overvejer, Turen derned i bil koster ca 2000 kroner, benzinen kan jeg få dækket ca 1/3 del af firmaet, så prisen vil lande på ca 1600 kroner for transport incl færge, jeg har kontaktet forskellige rejseburearer og det kan gøres for ca 700 kroner for overnatning incl ½ pension, det vil sige morgenmad og aftensmad. Dertil kommer liftkort som så vidt jeg kan læse koster ca 80 til 100 euro afhængig af om man tager 3 eller 4 dages kort.
Det vil altså sige at det kan gøres for ca 1800 til 2000 for 4 dage hvis vi er 4 i bilen og ca en hundrede mand billigere hvis vi er 5 i bilen, det kan gøres en lille smule billigere hvis vi kører over jylland, men det er småpenge. Prisen afhænger selvfølgelig også af hvor stiv man ønsker at drikke sig på afterski.
Giv lige lyd tilbage asap dem som der evt skulle have int...


De hvideste hilsener fra Dallaman
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Gider ikke at kommentere Toms lamme besked :shock:

Torben jeg melder pas, synes det er langt at køre for ganske få dage, men held og lykke med turen, lyder sjovt.
Dalle

Post by Dalle »

Come on guy's, 4 dage på ski i østrig hvor sneen er total fed i år og der er masser af den, det kunne sgu'da være kanon hygge at tage afsted
Og J-Lo, du kan da ikke få det billigere end de ca 2000 kroner som det kommer til at koste incl overnatning samt morgenmad, liftkort og transport.

HÅBER STADIG AT DER ER NOGEN AF JER DER ER FRISKE :?: :?: :?:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

ville gerne, men kone-goodwill og feriedage er vist ved at være sluppet op....
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg bruger mine penge til at male hele lejligheden, så jeg melder pas.
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

Jeg ligger pt i stærke forhandlinger med fruen 8)

Rust
Dalle

Post by Dalle »

Høp hæøp drenge, godt folk som skidt folk. Rust og jeg tager indtil videre alene til Wagrain fredag den 19 marts, står på ski, drikker kølige fadbamser, varm jægerthe, kigger de unge quinds ud og kører den hårde stil på pisterne og udenfor, der er stadig 2 ledige pladser i bilen så hvis der er nogen der har fortrudt at de ikke i førstre omgang sagde ja har stadig en mulighed.

Det kunne være kanon hvis nogen havde mammon til at komme med.

Ses dallaman
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Det er sgu et kanon initiativ du der har taget Torben. Desværre er der for mit vedkommende ikke flere feriedage at ta' af da jeg lige har brændt de sidste (og lidt til) af på en tur til Barcelona.

Håber i får en go' tur, og at successen (som jeg regner med det bliver) kan gentages næste vinter.

- Christian
Dalle

Post by Dalle »

Damn, Damn. Turen er aflyst grundet for lidt tilmeldte til disse dage, turen vil blive enten 1 eller 2 uger senere i marts, så hvis nogen skulle have lyst så giv lige en lyd, prisen er udregnet til 3 personer i bilen koster 1900 kroner pr person 4 i bilen bliver 1800 kroner pr person, hvilket indebærer tur-retur overnatning samt liftkort og morgenmad.

Vi ses hilsen torben
Post Reply