Skades rapport

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
User avatar
ChristianPhilipJ
Fyr og flamme
Posts: 2576
Joined: 15 May 2013, 22:53
Location: Hørsholm

Re: Skades rapport

Post by ChristianPhilipJ »

Jais wrote:godt at høre at du er ved godt mod... så må du sku køre lidt grus tons... :P :P :P
Sikker på at Torben kan arrangere noget :lol: :lol:
User avatar
Rune "morfar"
Med nye kabler
Posts: 219
Joined: 01 Jun 2006, 08:20

Re: Skades rapport

Post by Rune "morfar" »

Gode nyheder, forsat god bedring.
Nu ægte grøn ;-)
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Skades rapport

Post by Kenny »

Det er da nu du skal fortælle hende hvem der bestemmer. Du trykker bare på knappen så du er klar til den flad hun giver dig :)

Er det normalt at skrue ribbenene sammen eller er det en virkelig slem skade du har fået?
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Henrik Bo Jensen
Punkteret
Posts: 138
Joined: 11 Oct 2011, 16:30
Location: Albertslund

Re: Skades rapport

Post by Henrik Bo Jensen »

John er sej
god bedring
Kør grønt! alt andet er helt sort!!
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Re: Skades rapport

Post by Niels P »

godt at høre du er på vej tilbage og ved godt mod
/Niels
User avatar
John Hein
Alene i udbrud
Posts: 748
Joined: 21 Aug 2008, 10:45
Location: Gentofte

Re: Skades rapport

Post by John Hein »

Kenny wrote:Det er da nu du skal fortælle hende hvem der bestemmer. Du trykker bare på knappen så du er klar til den flad hun giver dig :)

Er det normalt at skrue ribbenene sammen eller er det en virkelig slem skade du har fået?
Skaden er såmænd stor nok, 8 knækkede ribben, hvoraf 4, 2 steder, det er hvad de endelig fandt ud af ved CT-skanningen og efter de havde knappet op, og fordi jeg er aktiv, fik jeg tilbuddet.
Så der er monteret skinner på de dobbelt brækkede, som så støtter de andre, så brysthulen får den gamle facon igen, og jeg får fuld lungekapacitet, hele skidtet i Titanium.

Det er i øvrigt noget nyt de er startet med herhjemme, der foretaget en del mere i udlandet, så erfaringerne er lidt sparsomme, men rigtig gode, så jeg er med i et forsøgsprojekt.

Det med fruen, nytter ikke, da beholder og trykknap forlængst er taget fra mig :^o

The Titanium man
Titanium på de indre linier
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Skades rapport

Post by Kenny »

Det lyder fuldstændig vanvittigt. Jeg forstår slet ikke hvordan du fået fart nok på, til at lave de skader.

Når din sidste dag kommer om mange mange år bliver det en dyr omgang. Blandet affald er dyrt og du skal jo til både kommune kemi og metal skrot efter den tur.

God bedring.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
John Hein
Alene i udbrud
Posts: 748
Joined: 21 Aug 2008, 10:45
Location: Gentofte

Re: Skades rapport

Post by John Hein »

Kenny wrote:Det lyder fuldstændig vanvittigt. Jeg forstår slet ikke hvordan du fået fart nok på, til at lave de skader.

Når din sidste dag kommer om mange mange år bliver det en dyr omgang. Blandet affald er dyrt og du skal jo til både kommune kemi og metal skrot efter den tur.

God bedring.
Ned ad bakke :party:
Titanium på de indre linier
Post Reply