TRI 2015

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

TRI 2015

Post by Kenny »

Jeg har fundet et lille tri-løb d.13 Juni 2015 jeg overvejet at melde mig til.
Svøm i Roskilde fjord, Cykling imellem de skønne marker og løb blandet af marker og mindre by.
Mere frisk luft til et tri-løb skal man lede længe efter http://fjordtri.dk" onclick="window.open(this.href);return false;


Løbet er 11 km fra mig.
Hvis der er stemning for det, kan vi smide et par frokost bøffer på grillen i min baghave, imens vi håner hinanden med dagens præstationer eller mangel på samme.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
ChristianPhilipJ
Fyr og flamme
Posts: 2579
Joined: 15 May 2013, 22:53
Location: Hørsholm

Re: TRI 2015

Post by ChristianPhilipJ »

Lyder skægt, skal bare lige lære at svømme inden :)
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3658
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: TRI 2015

Post by AndreasA »

Lyder rigtig fedt.

Det er godt nok en seriøs gang langtids planlægning. Jeg er klar
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
ChristianPhilipJ
Fyr og flamme
Posts: 2579
Joined: 15 May 2013, 22:53
Location: Hørsholm

Re: TRI 2015

Post by ChristianPhilipJ »

Kenny, du må hellere formulere alle gældende regler i god tid så vi kan træne i det rigtige tøj og på den rigtige cykel :)
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: TRI 2015

Post by Kenny »

@Christian du er da så gammel at du havde svømning i skolen. Brystsvømning er TH fortrukne svømmestil.
Reglerne udstikker jeg i ugen op til løbet. Det afgørende er jo om jeg har lært at svømme crawl, har en racercykel osv :)

@A ja der er ingen grund til at melde sig til endnu.
Sagen er den at jeg hver dag køre forbi startstedet i Lyndby. I sommers så jeg derfor ved en tilfældighed at der var et tri løb. Jeg søgte på nettet og fandt ud af at der faktisk er en lokal tri klub. Jeg havde en anden aftale på dagen for løbet og tilmeldte mig derfor deres FB gruppe for ikke at glemme det til næste år.
De sidste par dage er den så poppet op med at tilmeldingen er åben og at man kan melde sig til openwater svømmetræning.
https://www.facebook.com/fjordtri?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3658
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: TRI 2015

Post by AndreasA »

Der er allerede 150 tilmeldte.. Ved ikke hvor mange de lukker ind..
Men det er en perfekt distance for mig, lige en snas længere end 4-18-4 og ikke for lang på løbet.. iLike
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Post by Kenny »

Et eller andet siger mig 300 i år.
Der var 3 startgrupper så jeg tidligere på aftenen i deltager guiden fra i år.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2229
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

Re: TRI 2015

Post by Mikkel Henningsen »

Det kunne faktisk være meget sjovt. Og da jeg har valgt at være tøsefornærmet på 4-18-4 er det her jo en god mulighed 8)
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
User avatar
ChristianPhilipJ
Fyr og flamme
Posts: 2579
Joined: 15 May 2013, 22:53
Location: Hørsholm

Re: TRI 2015

Post by ChristianPhilipJ »

Kenny wrote:@Christian du er da så gammel at du havde svømning i skolen. Brystsvømning er TH fortrukne svømmestil.
Reglerne udstikker jeg i ugen op til løbet. Det afgørende er jo om jeg har lært at svømme crawl, har en racercykel osv :)
Hvis jeg skal svømme 750 m bryst, må jeg hellere starte dernede nu, så er jeg nogenlunde klar i 2015.... Og hvad mener du i øvrigt med gammel??
User avatar
ClausA
Med nyvasket cykel
Posts: 2314
Joined: 31 Jul 2010, 09:07

Re: TRI 2015

Post by ClausA »

Kenny wrote:Reglerne udstikker jeg i ugen op til løbet. Det afgørende er jo om jeg har lært at svømme crawl, har en racercykel osv :)
Ugen op til...Kenny du stråler af overskud. Det er jo ren luksus i.f.t. KMD 4:18:4, hvor reglerne blev sat efter løbet var afviklet :-)

Da jeg først var kommet i tøjet og vi var igang, syntes jeg det var en fest, så jeg er klar.
User avatar
Jacob Korsholm
Søger sponsor!
Posts: 2609
Joined: 29 Jul 2008, 22:30
Location: Bagsværd

Re: TRI 2015

Post by Jacob Korsholm »

Jeg vil også gerne, men der er godt nok lang tid til!
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Re: TRI 2015

Post by Peter Christensen »

Det lyder som en god plan
Gid det snart var maj...!
User avatar
Claes
Bagfra højre-om!
Posts: 1072
Joined: 23 Jun 2012, 23:21
Location: Hellerup

TRI 2015

Post by Claes »

Lyder spændende
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: TRI 2015

Post by Kenny »

@Mikkel måtte du ikke købe billet?

@Christian Jeg mener bare at selv jeg havde svømning i skolen. Rygtet siger at det ikke nødvendigvis er noget man har nu til dags.

@Claus det var en fest fra må mødtes til vi skiltes. Jeg har stadig en fest når jeg viser det smukke billede frem.

Fedt med så mange der har lyst til at håne hinanden. Ja der er lang tid til og jeg aner ikke selv om jeg kan. Men den bedste møde at få plads i kalenderen på, er jo at købe billet og skrive det ind :)

Når vi nærmer os kan vi se om der er stemning for lidt hygge bagefter, hvis jeg ikke er hjemme lægger jeg bare en nøgle frem :)
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2229
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

Re: TRI 2015

Post by Mikkel Henningsen »

Jeg var blevet lovet rabat. Den ville de ikke give - på trods af 12.000 ledige pladser på det tidspunkt :evil:
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
Post Reply