Isstjerneløbet

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Thomas Larsen
Ny på Hustleren
Posts: 8
Joined: 19 Jan 2004, 00:45
Location: Valby

Isstjerneløbet

Post by Thomas Larsen »

Hej Gutter

Lige som Thomas Nancke er jeg også ny i gamet. Jeg valgte efter overtales fra J-LO at springe lige ud i det og deltage i Isstjerneløbet i dag. Hold kæft hvor var det fedt. Det skal lige siges at jeg har købt min første Mtb-cykel for 2 uger siden så jeg havde ikke lige nået at træne op til løbet. Startede med at styrte på den isglatte vej ned til startstedet. Nå, men op på cyklen igen og afsted. Løbet var præget af vejrforholdene og det skete ret tit at folk styrtede undervejs i løbet. Vi var 4 fra Team Husler (så vidt jeg ved) og alle gennemførte uden de store skræmmer. Jeg fik en tid på 2 timer og 42 min, som hvis var en placering i den tunge ende af feltet. Men hvad, jeg gennemførte.

håber vi snart ses derude.
Thomas L.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det var en super fed dag, godt du tog med Larsen :lol: Det var helt klar et af de hårde løb, man bruger sgu meget energi på IKKE at falde, og på hele tiden finde det bedste spor i sneen / isen. Nu bliver det snart bedre i vejret, så kan vi rigtigt komme ud og tonse, jeg skal da helt sikkert have nogle pigdæk inden jeg tager på en sådan tur igen!

Husk at vi kører www.slushcup.dk rinde 5 den 15/2, mpske skal Juul med?

PS: Flyttede lige din besked over i "Træning / løb" forumet :wink:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Der er kommet lidt billeder online, der er 2 med Morten, og et hvor Thomas hoved er halvt med, se dem her.

Vinderen: Brian Holm - Team Telecom
Image
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10093
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Tips til snekørsel

Post by Morten Hartvigsen »

User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Velkommen til 2 x Thomas. Godt gået!

Jan
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Post Reply