Website Feedback

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Website Feedback

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Lad os fortsætte vores snak om websitet her. Her er mit sidste indput sendt via e-mail, håber i vil skrive her fra nu af!
Det er så utroligt simpelt og pædagogisk, prøv at bruge bare 2 minutter på at se på opbygningen;

Der er tale om en pyramidestruktur med en forside, 4 underliggende fora med dertilhørende indlæg fra brugerne, det er det hele. Om vi har 1 eller 10 fora kan være ligegyldigt, da de tilhørende grafikker ud fra hvert forum og hvert indlæg indikere om der er nye beskeder eller ej, faktisk er det kun nødvendigt at besøge forsiden (af vores forum) for at overskue om det er nye beskeder eller ej, lettere kan det faktisk ikke være?! Samtidigt er det muligt at klikke det link som hedder "new posts since last visit", derved præsenteres alle de tråde hvor folk har skrevet noget siden dit sidste besøg! Der altså tale om at bare 1 klik med musen fortæller om der er sket noget nyt siden sidst...

Det forum vi bruger, er et af de mest benyttede på nettet, det er det bl.a. fordi det er så overskueligt og let at bruge! Jeg siger ikke at Hustlerne er dummere en andre brugere, men det kræver et par minutter at sætte sig ind i hvordan alting virker, thats it! Håber flere vil forsøge og give det endnu en chance? Måske skulle vi have gjort mere ud af et udsende en introduktion.

Her er feedback jeg modtog efter jeg fortalte om "View new posts" linket:
godt ord igen så :-) ...siger lidt om hvor aktiv jeg har været så :-) Kunne den link så ikke bare fylde hele siden?


Måske gælder det for flere brugere?:) Anyway, vi har rodet med Internet i alt alt (for) mange år, dette forum ER super fedt, bare gi det lidt mere tid, og skriv lidt i stedet for bare at læse, så bliver det hele lettere og sjovere...

En kalenderfunktion som Morten H snakkede om, er en god ide, lad os se om vi kan implementere en sådan! Hvad skal den kunne?

Mvh
Jakob
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Som jeg vist allerede skrev, som normal e-mail i morges, så er jeg med på at bruge Hustler, og efter oplysningen om brugen af funktionen "View post since last visit" så er det afgjort.

Jeg har også opdaget at er man lidt aktiv så får man automatisk en e-mail med henvisning til at der er ny text/svar til det emne man skrev til :)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Jan Lohmann wrote:Jeg har også opdaget at er man lidt aktiv så får man automatisk en e-mail med henvisning til at der er ny text/svar til det emne man skrev til :)
Ja... Det er sgu så smart så smart :D
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

En kalender skal vise min føs'dag - som jo er en stor begivenhed (for alle). :O) Den skal i hvertfald vise en oversigt over løb - når de bliver annonceret.
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
Post Reply