Don’t do the crime, if you can’t do the time..

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
User avatar
Torben
3000+ posts = spammer
Posts: 3417
Joined: 12 May 2008, 18:42
Location: Mørkhøj

Re: Don’t do the crime, if you can’t do the time..

Post by Torben »

AndreasA wrote:Tror det er et klassisk eksempel på: "Københavner smart type møder lokalt forankret skovfogedtype"

Det kommer aldrig til at køre helt gnidningsfrit, og jeg tænker at NU havde NST på øen fået nok.. :D

Men ja, i følge ham selv, så har han jo (næsten) ikke gjort noget forkert. Det er altid nolge andres skyld ;)
Terry er født på bornholm. De spor der er i vestemarie og ved rytterknægten har han været med til at starte. Jeg er fan og det er turist chefen også.
User avatar
Torben
3000+ posts = spammer
Posts: 3417
Joined: 12 May 2008, 18:42
Location: Mørkhøj

Re: Don’t do the crime, if you can’t do the time..

Post by Torben »

Claes wrote:
AndreasA wrote:
ClausA wrote:Nu med FB indlæg fra hovedpersonen selv.

https://www.facebook.com/10225286677729 ... 51006/?d=n" onclick="window.open(this.href);return false;
Ser ud til han har et godt netværk. Det ender med at blive en overskuds forretning.. :)
Piv piv. Han er dømt.

Med den logik kan vi da godt holde H12 i Dyrehaven, der er masser af stier og græsplæner. Klaphat, han ødelægger det for os andre.
Prøv at læs hvad han skriver
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: Don’t do the crime, if you can’t do the time..

Post by AndreasA »

Torben wrote:
AndreasA wrote:Tror det er et klassisk eksempel på: "Københavner smart type møder lokalt forankret skovfogedtype"

Det kommer aldrig til at køre helt gnidningsfrit, og jeg tænker at NU havde NST på øen fået nok.. :D

Men ja, i følge ham selv, så har han jo (næsten) ikke gjort noget forkert. Det er altid nolge andres skyld ;)
Terry er født på bornholm. De spor der er i vestemarie og ved rytterknægten har han været med til at starte. Jeg er fan og det er turist chefen også.
Den lokale skovrider, not so much.. :)
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Torben
3000+ posts = spammer
Posts: 3417
Joined: 12 May 2008, 18:42
Location: Mørkhøj

Re: Don’t do the crime, if you can’t do the time..

Post by Torben »

AndreasA wrote:
Torben wrote:
AndreasA wrote:Tror det er et klassisk eksempel på: "Københavner smart type møder lokalt forankret skovfogedtype"

Det kommer aldrig til at køre helt gnidningsfrit, og jeg tænker at NU havde NST på øen fået nok.. :D

Men ja, i følge ham selv, så har han jo (næsten) ikke gjort noget forkert. Det er altid nolge andres skyld ;)
Terry er født på bornholm. De spor der er i vestemarie og ved rytterknægten har han været med til at starte. Jeg er fan og det er turist chefen også.
Den lokale skovrider, not so much.. :)
Lea Wermelin er også fan. så han har måske et problem :)
User avatar
Jan D
3000+ posts = spammer
Posts: 3650
Joined: 29 May 2009, 15:34
Location: Søborg

Re: Don’t do the crime, if you can’t do the time..

Post by Jan D »

Ovis MTBere kun må køre på spor, kan det det jo godt blive lidt ensformigt...
Og jeg er ikke specilet fan af hver Lea eller Terry :)
Jan D
Post Reply