Godt Nytår / Cykelåret 2020

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Godt Nytår / Cykelåret 2020

Post by Niels G Henningsen »

Var på mange måder præget af Corona, H12 udskudt,Turene syd på til bjergene det samme og næsten ingen cykelløb og begrænset klubaktivitet.

Nåede lige at få kørt Isstjerneløbet inden landet lukkede ned,og Bo Falck startede så sin "Slush Corona Cup", hvor jeg kørte mange af afdelingerne... Man har 1-3 uger til at køre et bestemt Strava Segment solo, og det er det ! Alligevel kan man "hidse sig op" til at knokle rundt, som man ellers ikke gør på en almindelig tur... Afdelingen på 2 omgange i Tisvilde var nok årets hårdeste tur for mit vedkommende, med en Relative Effort (også en Strava ting) på 352.

Når nu Angliru i Asturien var udelukket, blev det til 4 dage i Mols Bjerge & omegn med Mikkel inklusiv den "berygtede" Agri bakke, de minder svagt om hinanden ,dog mest ud fra en fonetisk betragtning... Vi fik styret uden om regnvejr, og fik kørt både årets længste tur (131 km) og den med flest højdemter (916)

Så alt ialt blev det til:

Pendling: ~2435 km
MTB: ~3750 km
Landevej: ~5000 km
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Jan D
3000+ posts = spammer
Posts: 3650
Joined: 29 May 2009, 15:34
Location: Søborg

Re: Godt Nytår / Cykelåret 2020

Post by Jan D »

Godt Nytår fra mig også.
Der er for mit vedkommende blevet kørt lidt mere MTB med "boblen" og noget mindre (alt for lidt) landevej end vanligt, men alt i alt en fin sæson.
Jeg savner bare at kunne trille på alle ture både MTB & landevej, men det må vente...

Så er jeg selvfølgelig spændt på om H12 kan afvikles i 2021 - som det ser ud nu, så er jeg sgu noget i tvivl.

Håber I alle får en dejlig aften.
Vi ses i 2021 :party:
Jan D
Post Reply