Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
User avatar
Tobias
Fås den i carbon?
Posts: 1175
Joined: 27 Feb 2008, 16:51
Location: Birkerød

Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Post by Tobias »


Da løbsudvalget samles i løbet af næste uge (6/11) vil vi godt have input fra så mange af jer som muligt.
Dels forslag til løb som der skal gives tilskud til i det nye år dels vil vi godt have feedback til en præcisering af reglerne for hvordan man får tilskud jf. Drøftelse fra GF.
Herunder de løb der blev givet tilskud til sidste år og derfor også bruto listen til næste år.
• MTB-marathon
• Gribben
• Fall-race
• Vintercup/Slushcup
• FitnessDK – Slagelse
• Hotcup
• Bissen MTB – Svendborg
• Highland Mountainbike Challenge – Silkeborg-Århus
• Beskidy – Polen
• Superbike Dolomitti – Italien
• 12timer - Silkeborg

Regler som de tidligere er beskrevet på Board
Hvordan får jeg mit tilskud?

I skriver i lighed med tidligere år jeres udlæg (beløb betalt) til løbet i skemaet (sendt ud) når i har kørt det pågældende tilskudsberettigede løb. For evt. cups efter første gennemførte løb. I vælger fanen for det år der køres i! De aktuelle løb er indført i skemaet når listen er komplet.
Man kan få tilskud til de nævnte løb [se liste], når man har gennemført (er på resultat listen). For Hot Cups og eventuelt andre cup’s vedkommende efter første gennemførte afdeling. Det er kun udgiften til selve løbet der gives tilskud til.
Det forventes at der betales tilskud ca to gange årligt, det udbetales af kasseren baseret på de indførte udlæg i skema. Hvis ikke man tidligere har sendt konto oplysninger til kasseren,skal man lige gøre dette.

Hvilke løb og hvad er reglerne:

2017: Vi håber at vi i år kan få så mange Hustlerer ud og køre løb og vise vores faner så vi kan bruge alle pengene i puljen. De sidste to år har vi kun anvendt godt halvdelen, derfor har vi i år også besluttet at give tilskud til flere løb men også løb uden for landets grænser. Det er ikke i sig selv målet at bruge penge men vi vil godt have en yderligere tilstedeværelse i flere løb. Vi skal ud og sprede den velkendte TH karma.

2015: Da vi er en klub, som også holder af at køre MTB løb er formålet med løbsudvalget, at tilbyde et økonomisk tilskud til de Team Hustler medlemmer der gerne vil ud i de danske skove og køre løb. For at køre hurtigt, køre langsomt, for at hygge sig, for at spise kage, is og pølser og naturligvis vinde en masse præmier.

Udvalget vil gerne sikre at vi viser den grønne farve frem i skovene til de forskellige MTB løb rundt om i landet i løbet af en sæson.

Vi vil i dette udvalg tilbyde tilskud til udvalgte løb hen over året. Dette tilskud kan aldrig overstige egenbetaling, praksis aftalt er at der maksimalt gives 50% tilskud.

Tilskud kan kun ydes til løb i DK og kun inden for de på listen udvalgte løb. Det er altid muligt at foreslå tilføjelser til listen med løb.

Tilskuddet ydes efter først til mølle princippet og gives til de nævnte løb så længe det samlede tilskud ikke overstiger 25.000,- inden for samme budgetår.

Hvis i har spørgsmål eller forslag til løb der skal på listen til næste år, kan i blot skrive her i tråden eller skrive direkte til en af os i udvalget.
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2221
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

Re: Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Post by Mikkel Henningsen »

Jeg synes ingen sko er for små. Har man et løb i kikkerten er det da bare at sprede budskabet på boardet og søge løbsudvalget. Hvem ved, måske får man lokket flere hustlere til løb.

I min verden har vi fint råd til også at give tilskud til ikke mtb som f.eks. Gribben Gravel Race, Hansen Flødeis Cross, MTB Duathlon, eller Sjælland Rundt på de farlige cykel - bare man er på startlisten som TH og kører i hustlertøj (men det er der vist ikke krav om)
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
User avatar
Jan D
3000+ posts = spammer
Posts: 3650
Joined: 29 May 2009, 15:34
Location: Søborg

Re: Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Post by Jan D »

Mikkel Henningsen wrote:Jeg synes ingen sko er for små. Har man et løb i kikkerten er det da bare at sprede budskabet på boardet og søge løbsudvalget. Hvem ved, måske får man lokket flere hustlere til løb.

I min verden har vi fint råd til også at give tilskud til ikke mtb som f.eks. Gribben Gravel Race, Hansen Flødeis Cross, MTB Duathlon, eller Sjælland Rundt på de farlige cykel - bare man er på startlisten som TH og kører i hustlertøj (men det er der vist ikke krav om)
:thumbsup:
Jan D
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Post by Niels G Henningsen »

Mikkel Henningsen wrote:Jeg synes ingen sko er for små. Har man et løb i kikkerten er det da bare at sprede budskabet på boardet og søge løbsudvalget. Hvem ved, måske får man lokket flere hustlere til løb.

I min verden har vi fint råd til også at give tilskud til ikke mtb som f.eks. Gribben Gravel Race, Hansen Flødeis Cross, MTB Duathlon, eller Sjælland Rundt på de farlige cykel - bare man er på startlisten som TH og kører i hustlertøj (men det er der vist ikke krav om)
ganske enig... nepotisme kan forekomme :-)
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Claes
Bagfra højre-om!
Posts: 1068
Joined: 23 Jun 2012, 23:21
Location: Hellerup

Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Post by Claes »

Mikkel Henningsen wrote:Jeg synes ingen sko er for små. Har man et løb i kikkerten er det da bare at sprede budskabet på boardet og søge løbsudvalget. Hvem ved, måske får man lokket flere hustlere til løb.

I min verden har vi fint råd til også at give tilskud til ikke mtb som f.eks. Gribben Gravel Race, Hansen Flødeis Cross, MTB Duathlon, eller Sjælland Rundt på de farlige cykel - bare man er på startlisten som TH og kører i hustlertøj (men det er der vist ikke krav om)
Enig, det sociale element er væsentligt. Fint med mig om der kan gives lidt bredere tilskud til løb der ikke nødvendigvis kræver de bredeste dæk. I så fald kunne vi vel som tommelfinger regel sige min 3 hustlere skal melde sig til løb

...og udvalget holde lidt øje med budgettet henover året
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Post by Morten Hartvigsen »

Dustcup :-) :-)

Måske
- 10Timer Rebild : http://10timerirebild.dk" onclick="window.open(this.href);return false; - 15 Juni 2018
- BST, Varberg : http://bockstensturen.nu" onclick="window.open(this.href);return false; - 31 Aug. 2019
User avatar
Tobias
Fås den i carbon?
Posts: 1175
Joined: 27 Feb 2008, 16:51
Location: Birkerød

Re: Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Post by Tobias »

Hey alle

Tak til de få som har skrevet ind men ærligt så mangler vi lidt mere feedback.

På GF var det er vigtigt emne og flere herunder Søren rejste spørgsmål til reglerne for at få tilskud.
User avatar
Michael B
Bagfra højre-om!
Posts: 1061
Joined: 22 Jun 2012, 08:40
Location: 2670 Greve

Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Post by Michael B »

Min umiddelbare holdning er vi kan give tilskud til de løb/arrangementer hvor det er tilladt at stille på mtb også. Hvis vi skal følge vores egen ting om at alle skal have mulighed for at kunne deltage(eller noget inden retning) har ingen anelse om man må stille på mtb til landevejsløb :-D

Og af løb vil jeg gerne slå et slag for MTB sydfyns :Den gode, den onde, eller den grusomme :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Nu med billede
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2075
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Re: Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Post by Tobias Sonne »

Så gerne en retningslinie med, at der skal være tilskud til løb der er tilgængeligt for alle, dvs i praksis på Sjælland, og hvis længere borte kan tilskudet gives i forbindelse med at der arrangeres og organiseres en tur hvor alle hustlere får tilbuddet om at deltage.
Altså en solotur til et løb i Alperne hvor man alligevel selv er på vej videre på ferie med sin familie, bør ikke være tilskudsberettiget.

Det er bare mit synspunkt.
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Post by Niels G Henningsen »

Tobias Sonne wrote:Så gerne en retningslinie med, at der skal være tilskud til løb der er tilgængeligt for alle, dvs i praksis på Sjælland, og hvis længere borte kan tilskudet gives i forbindelse med at der arrangeres og organiseres en tur hvor alle hustlere får tilbuddet om at deltage.
Altså en solotur til et løb i Alperne hvor man alligevel selv er på vej videre på ferie med sin familie, bør ikke være tilskudsberettiget.

Det er bare mit synspunkt.
Synes nu godt man give tilskud til selve løbsdeltagelsen... Men selvfølgelig ikke til transport og ophold . Løbene sydpå er som regl også billige i startgebyr.
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
ChristianPhilipJ
Fyr og flamme
Posts: 2563
Joined: 15 May 2013, 22:53
Location: Hørsholm

Re: Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Post by ChristianPhilipJ »

Stemmer for tilskud til løb - op til 50% af deltagergebyret. Er det en løbsserie, skal man deltage i min. 50% af afdelingerne for at få tilskud.

Der skal overvejes nøje hvad der gives tilskud til, er det for at cykle eller for at dyrke klubliv - vi har før debatteret om kråss, kajak og meget andet skal have støtte (hører måske til tur-udvalget), men det ville være en fordel med retningslinier.
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2075
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Re: Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Post by Tobias Sonne »

Niels G Henningsen wrote:
Tobias Sonne wrote:Så gerne en retningslinie med, at der skal være tilskud til løb der er tilgængeligt for alle, dvs i praksis på Sjælland, og hvis længere borte kan tilskudet gives i forbindelse med at der arrangeres og organiseres en tur hvor alle hustlere får tilbuddet om at deltage.
Altså en solotur til et løb i Alperne hvor man alligevel selv er på vej videre på ferie med sin familie, bør ikke være tilskudsberettiget.

Det er bare mit synspunkt.
Synes nu godt man give tilskud til selve løbsdeltagelsen... Men selvfølgelig ikke til transport og ophold . Løbene sydpå er som regl også billige i startgebyr.
Så skriver du bare at du synes det :D
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Fra Løbsudvalget - Feedback Søges !

Post by Morten Hartvigsen »

Hermed forslag om at lave en lille 'årskalender' XLS (delt på samme måde som tøjbestilling) med alle løb + også gerne hustler turer, så hustlers kunne indikerer om de var intresserede, så har man en lille rettesnor for hvor der er mest intresse. Ville det kunne fungerer ?
Post Reply