Info Harzen 29/8

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Info Harzen 29/8

Post by Niels G Henningsen »

Ok... Vi ses til morgenkaffen...
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Jacob Korsholm
Søger sponsor!
Posts: 2609
Joined: 29 Jul 2008, 22:30
Location: Bagsværd

Re: Info Harzen 29/8

Post by Jacob Korsholm »

Kære Jan, Christian og alle andre Hustlere. Tak for en dejlig tur til Harzen. Fede nye spor og god stemning. Det er ikke sidste gang jeg kommer derned ( det troede jeg efter sidste års tur).
User avatar
Jan D
3000+ posts = spammer
Posts: 3650
Joined: 29 May 2009, 15:34
Location: Søborg

Re: Info Harzen 29/8

Post by Jan D »

Kære alle,
Hustlere og I andre. Mange gange tak for godt selskab og en hyggelig weekend i Harzen.
Jeg har nydt hvert minut og hver en højdemeter :^o
Vi ses :thumbsup:
Jan D
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Info Harzen 29/8

Post by Kenny »

Jeg takker også for en endnu en lækker weekend.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det hele, da jeg ikke ved hvad der er aftalt.
Der er fordele og ulemper ved konceptet.
Harzen er ikke den store kolonariske oplevelse, men jeg synes umiddelbart weekenden bære præg af mere junkfood end vi plejer at spise.
Det er fedt at kunne slentre 50m fra sengen til spisebordet og øllerne. Martin og hans folk gjorde meget ud af at mænge sig med os gæster, men på den anden side kunne vi have været et hvilket som helst sted i verden, for vi missede lidt atmosfæren i Harzen.
Ja det kan være svært at få spise plads til så mange mennesker et sted, men vi er vel også efterhånden så mange at det i det hele taget er besværligt at skaffe sengepladser, at man kan overveje om vi skal have så mange gæster med år efter år.
Det er fint at kunne mødes til frokost og blive bespist uden større ventetid, men 15€ for en gang junk og cola, så er det da også betalt(uanset om det er mig eller klubben der betaler)

Der burde have været mulighed for at tilpasse turene til holdene.
Vi har de tidligere år mere eller mindre alle kørt alle dage, men i år var der så vidt jeg kan forstå, et par stykker på hver hold, der blev mere parteret end blot savet over. Det er sgu ikke i orden.

Jeg kørte selvsagt på hold 4 og havde vi ikke haft Jimmys e-mtb tror jeg ærligt talt ikke at vi var kommet hjem før mørket havde sænket sig.
Det var ikke kun mig der døde, der var flere der benyttede sig af et skub op ad bakkerne.
Sporene var nye, lækre og guiderne var super søde, hjælpsomme osv. Men det var tydeligt at de ikke rigtig havde lokalkendskab. De havde kørt ruten et par gange og havde GPS med, det var nok det.
Havde de haft lokal kendskab burde de havde tilpasset turen undervejs.
Ja vi burde havde snakket om hvad vi(kunden) havde lyst til inden vi tog afsted om morgen og lavet en tur ud fra det.
Jeg kan forstå at der er flere på mit hold der har snakket med guiderne om turen længde i løbet af dagen uden det ændrede noget.

Jeg er frisk på konceptet igen, men i så fald skal det være på vores præmisser og ikke guidernes.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Torben
3000+ posts = spammer
Posts: 3417
Joined: 12 May 2008, 18:42
Location: Mørkhøj

Re: Info Harzen 29/8

Post by Torben »

Hvad blev der af Kenny 2017. :?: Der kunne kageholdet kører længer end hold 1.


Tak for en konge tur... Jeg vil bare sige at kageholdet.... Altså dem det kører både langt, højt og længe uden brok og sure miner... Ikke optager optager flere medlemmer i øjeblikket....vi har simpelthen ikke plads til flere glade mennesker...

Down, down, down
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Info Harzen 29/8

Post by Kenny »

Ja problemet er nok den manglende kage, på kageholdet

Opfat det bare som brok, men det var blot mine tanker om den Harzen tur af fire, hvor jeg har kørt færrest km og alligevel været kørt over som aldrig før.
Bikepark lørdag var et alternativ til slet ikke at køre den dag fordi jeg ikke kunne overskue det.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3393
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Re: Info Harzen 29/8

Post by Peter Christensen »

Man har kun ret til at klage over at være blevet savet over hvis man har skulle følge Victoria's tempo i 4 dage - hvilket indskrænker klagefeltet til Morten og undertegnede :D

#minebenerømme
Gid det snart var maj...!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Info Harzen 29/8

Post by Morten Hartvigsen »

Fantastisk tur .. igen.
Jeps, jeg blev savet over af den lille Victoria på 53kg på en pure XC tempomaskine, og noget der tit nærmede sig race tempo på min Trial maskine med store bakker, var det altså lidt af en udfordring.
Synes vi så ret mange ny OG FEDE spor, kun med få gentagelser fra hvor vi ellers plejer at kører.

Ret nemt med mad, og alt i alt ok, men savnede også lidt Harz city by night, men da rart at vi ikke bliver spredt, eller skal vade rundt i 2timer for at finde noget aftensmad, det har vi jo prøvet :-)

Frokost var lidt bastant, men man kan self også bare spise lidt mindre.
Fint med mekaniker service på stedet, det var der vidst flere der var meget glade for, det næste vi mangler er bare et røngten apparat, sig lige det til Martin.

Var jeg den eneste der var SUPER glad for Enduro sporet ? nærmest eneste sted Crush'en og jeg var udfordret (øh nedad) ... helt seriøst ment.. for med 150mm foran og 80cm rat skal der altså en del til for ikke at vælge optimal linie :-) ). Anyway glad for bikeparkturen, trods vi selv måtte kører op :-) Savnede lidt flere tekniske opkørsler.

Takker til jer der arrangerede, stor respekt for det - klap klap
Post Reply