Gravel Holdløb 52 km 11/12 kl 11 (Tølløse omegen)

Forum udelukkende omhandlende ture på cykelcross. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Gravel Holdløb 52 km 11/12 kl 11 (Tølløse omegen)

Post by Niels G Henningsen »

Lille follow up på vores udflugt til Empire Gravel Holdløb med udgangspunkt i Mads P's cykelbutik langt ude på landet... Men hyggelig butik med mange fine sager.

Det lykkedes at samle et hold med et par ABC'ere nemlig Michael Salbo & Kristian Israelsen , så jeg var lidt spændt på ,hvor meget tungen skulle hænge ud af halsen. Med lidt over en uge til løbet, så vejrudsigten fin ud,med en stort set tør uge op til ,ringe vind og lige over frysepunktet.... Det holdt stik, bortset fra det med tørvejret , så det blev på sne & sjap dækket underlag, der dels var lidt småtungt at køre i , og krævede fuld koncentration. Nå men dagen oprandt til ræs....

Eller rettere ,ikke et ræs, men alligevel .
Sne sjap og lidt mudder , “posten skal ud”.

Efter et noget hårdt udlæg fra M&M kom der lidt ro over det, og det fungerede fint , også selvom der blev dømt "Bunke" efter ~ 10 km , heldigvis kunne jeg gøre som Brian Holm siger... "Sørg for at lande på de andre". Nå ingen kom til skade, og vi var hurtigt videre. En punktering mod slutningen for Michael "kostede" 11 minutter med slangeskift med kolde fingre, detvar meget godt klaret.En fin rute, som jeg vil prøve igen..... Til sommer . Efterfølgende Gløgg , æbleskiver & kaffe i butikken
Attachments
Empire Gravel Holdløb December 2021 (2).JPEG
Empire Gravel Holdløb December 2021 (2).JPEG (949.13 KiB) Viewed 286 times
Empire Gravel Holdløb December 2021 (2).JPG
Empire Gravel Holdløb December 2021 (2).JPG (1.96 MiB) Viewed 286 times
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Post Reply