Et par mulige efterårs lidt længere Gravelture

Forum udelukkende omhandlende ture på cykelcross. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Et par mulige efterårs lidt længere Gravelture

Post by Niels G Henningsen »

Peter Christensen wrote:Hvad endte du med at købe ?
Pronghorn , som ses linket til lidt oppe i tråden ….. Og den er nok ikke første valg til Bike packing , da der ikke er skruehuller overalt til “alt skramlet” .
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Claes
Bagfra højre-om!
Posts: 1068
Joined: 23 Jun 2012, 23:21
Location: Hellerup

Et par mulige efterårs lidt længere Gravelture

Post by Claes »

Niels G Henningsen wrote:
Peter Christensen wrote:Hvad endte du med at købe ?
Pronghorn , som ses linket til lidt oppe i tråden ….. Og den er nok ikke første valg til Bike packing , da der ikke er skruehuller overalt til “alt skramlet” .
Jeg hygger mig nu gevaldigt med bikepacking og gravel på min ged med 2x2 huller (dem til flaskeholderne). Det handler om at kom ud (og stramme stropper)
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3393
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Re: Et par mulige efterårs lidt længere Gravelture

Post by Peter Christensen »

Niels G Henningsen wrote:
Peter Christensen wrote:Hvad endte du med at købe ?
Pronghorn , som ses linket til lidt oppe i tråden ….. Og den er nok ikke første valg til Bike packing , da der ikke er skruehuller overalt til “alt skramlet” .
Tillykke - det virker også til at de laver nogle lækre cykler :-D
Gid det snart var maj...!
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Re: Et par mulige efterårs lidt længere Gravelture

Post by Niels P »

Morten Hartvigsen wrote:Jeg vil også ha én ;-) SKAL dog kunne bruges til bikepacking først og fremmest

Mon vores 'lidt ældre' hustler Kim stadig sælger Ridley's ? har glemt hans efternavn..
Bjergelefanten :-)

Canyon har lige fået grizly alu på lager - hardcore bikepacking med huller over det hele og op til 50mm dæk og fås med og uden fjedergaffel https://www.canyon.com/da-dk/gravel-bik ... ing/grizl/" onclick="window.open(this.href);return false;
/Niels
User avatar
ClausA
Med nyvasket cykel
Posts: 2308
Joined: 31 Jul 2010, 09:07

Re: Et par mulige efterårs lidt længere Gravelture

Post by ClausA »

Niels P wrote:
Morten Hartvigsen wrote:Jeg vil også ha én ;-) SKAL dog kunne bruges til bikepacking først og fremmest

Mon vores 'lidt ældre' hustler Kim stadig sælger Ridley's ? har glemt hans efternavn..
Bjergelefanten :-)

Canyon har lige fået grizly alu på lager - hardcore bikepacking med huller over det hele og op til 50mm dæk og fås med og uden fjedergaffel https://www.canyon.com/da-dk/gravel-bik ... ing/grizl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kim Holst.
Hans website hed bike-zone.dk. Firma og website blev nedlagt i 2015.
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3393
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Re: Et par mulige efterårs lidt længere Gravelture

Post by Peter Christensen »

Niels P wrote:
Morten Hartvigsen wrote:Jeg vil også ha én ;-) SKAL dog kunne bruges til bikepacking først og fremmest

Mon vores 'lidt ældre' hustler Kim stadig sælger Ridley's ? har glemt hans efternavn..
Bjergelefanten :-)

Canyon har lige fået grizly alu på lager - hardcore bikepacking med huller over det hele og op til 50mm dæk og fås med og uden fjedergaffel https://www.canyon.com/da-dk/gravel-bik ... ing/grizl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tjaaa - hvis du er meget lille eller meget stor har de nogen på lager - eller stiller man sig bare over i ventekøen med alle de andre :-D
Gid det snart var maj...!
Post Reply