Corona Gravel: Lørdag d.6/2

Forum udelukkende omhandlende ture på cykelcross. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Corona Gravel: Lørdag d.6/2

Post by Niels G Henningsen »

Tak til Peter her fra det sene hold, for en tur, der bragte os til nye og ukendte steder i "lokal området", vi forsøgte at følge den så godt som muligt, selvom vi var udfordret lige før Base Camp, det lignede en indkørsel til noget privat, så vi rundede lige den lokale kirkegård, og fandt op... En skam , at at ikke alle fik "finalestigningen" med ( https://www.strava.com/activities/47431 ... 7575095814" onclick="window.open(this.href);return false; ) som jo var en slags plaster på såret for de manglende nøgne mennesker på Bellevue :-)
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3393
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Re: Corona Gravel: Lørdag d.6/2

Post by Peter Christensen »

Niels G Henningsen wrote:Tak til Peter her fra det sene hold, for en tur, der bragte os til nye og ukendte steder i "lokal området", vi forsøgte at følge den så godt som muligt, selvom vi var udfordret lige før Base Camp, det lignede en indkørsel til noget privat, så vi rundede lige den lokale kirkegård, og fandt op... En skam , at at ikke alle fik "finalestigningen" med ( https://www.strava.com/activities/47431 ... 7575095814" onclick="window.open(this.href);return false; ) som jo var en slags plaster på såret for de manglende nøgne mennesker på Bellevue :-)
Lige før Base Camp kan man køre ind ved Lottenborg (som bare er et kontorfællesskab) og bagerst på deres P-plads er der en udgang til Basecamp's område - indrømmer at det skal man vide for at finde det :-)

Godt at høre at I fik prøvet turen og jeg kan se at I bortset fra små afvigelser har fulgt ruten helt fint :thumbsup:
Gid det snart var maj...!
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Corona Gravel: Lørdag d.6/2

Post by Kenny »

Niels G Henningsen wrote:Tak til Peter her fra det sene hold, for en tur, der bragte os til nye og ukendte steder i "lokal området", vi forsøgte at følge den så godt som muligt, selvom vi var udfordret lige før Base Camp, det lignede en indkørsel til noget privat, så vi rundede lige den lokale kirkegård, og fandt op... En skam , at at ikke alle fik "finalestigningen" med ( https://www.strava.com/activities/47431 ... 7575095814" onclick="window.open(this.href);return false; ) som jo var en slags plaster på såret for de manglende nøgne mennesker på Bellevue :-)
Det er som regel de samme 5ish der slås om de 3 ledige pladser, vi kunne derfor nemt arrangere vores ture uden om TH, men det glæder mig at se, at du ofte kører turene med Mikkel eller alene når det passer ind i dit program.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
BjarkeS
Træner aldrig!
Posts: 1488
Joined: 17 Nov 2014, 11:59
Location: Kgs. Lyngby
Contact:

Corona Gravel: Lørdag d.6/2

Post by BjarkeS »

Kenny wrote:
Niels G Henningsen wrote:Tak til Peter her fra det sene hold, for en tur, der bragte os til nye og ukendte steder i "lokal området", vi forsøgte at følge den så godt som muligt, selvom vi var udfordret lige før Base Camp, det lignede en indkørsel til noget privat, så vi rundede lige den lokale kirkegård, og fandt op... En skam , at at ikke alle fik "finalestigningen" med ( https://www.strava.com/activities/47431 ... 7575095814" onclick="window.open(this.href);return false; ) som jo var en slags plaster på såret for de manglende nøgne mennesker på Bellevue :-)
Det er som regel de samme 5ish der slås om de 3 ledige pladser, vi kunne derfor nemt arrangere vores ture uden om TH, men det glæder mig at se, at du ofte kører turene med Mikkel eller alene når det passer ind i dit program.
Jeg køre også nogle gange turene senere :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Klubmester 2016 i MTB Marathon - Just do it
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2221
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

Re: Corona Gravel: Lørdag d.6/2

Post by Mikkel Henningsen »

Kenny wrote:
Niels G Henningsen wrote:Tak til Peter her fra det sene hold, for en tur, der bragte os til nye og ukendte steder i "lokal området", vi forsøgte at følge den så godt som muligt, selvom vi var udfordret lige før Base Camp, det lignede en indkørsel til noget privat, så vi rundede lige den lokale kirkegård, og fandt op... En skam , at at ikke alle fik "finalestigningen" med ( https://www.strava.com/activities/47431 ... 7575095814" onclick="window.open(this.href);return false; ) som jo var en slags plaster på såret for de manglende nøgne mennesker på Bellevue :-)
Det er som regel de samme 5ish der slås om de 3 ledige pladser, vi kunne derfor nemt arrangere vores ture uden om TH, men det glæder mig at se, at du ofte kører turene med Mikkel eller alene når det passer ind i dit program.
Hvis man synes klubben er presset af klikedannelse, så kunne man passende lade være med sprede dårlig stemning på dens message-board.

Ved indmeldelse i Team Hustler vinger man af, at man vil bidrage til den gode stemning (og H12). Når man aktivt giver udtryk for at man har svært ved at stå inde for de "krav" til at være medlem og i øvrigt er årsag til konflikt på messageboard - så burde man måske overveje at melde sig ud
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Corona Gravel: Lørdag d.6/2

Post by Niels G Henningsen »

Kenny wrote: det glæder mig at se, at du ofte kører turene med Mikkel eller alene når det passer ind i dit program.
Jo tak, det er jo ikke rigtigt til at køre på tidspunkter, hvor det det ikke kan lade sig gøre af diverse årsager .
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Corona Gravel: Lørdag d.6/2

Post by Kenny »

@Mikkel har du svaret i den rigtige tråd?
Dit svar giver ingen mening, i forhold til det du umiddelbart svarer på.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2221
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

Re: Corona Gravel: Lørdag d.6/2

Post by Mikkel Henningsen »

Kenny wrote:@Mikkel har du svaret i den rigtige tråd?
Dit svar giver ingen mening, i forhold til det du umiddelbart svarer på.
Ja

EDIT:
Niels H er den eneste, jeg har cyklet sammen med siden midten af oktober.
Det er et bevidst valg på baggrund af udmeldinger fra myndigheder omkring corona, og min egen situation.

Hvordan andre opfører sig, er op til dem selv. Jeg har ikke kritiseret andres adfærd, til gengæld forventer jeg, at de heller ikke er kritiske over for min.
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Corona Gravel: Lørdag d.6/2

Post by Kenny »

Mikkel læs det jeg har skrevet til Niels igen, læs det der står uden at gøre dig yderligere tanker om hvad jeg kan mene imellem linjerne.
Jeg mener præcis det jeg skriver, hverken mere eller mindre.
"Det er fedt at i kører vores ruter når det passer ind i jeres program."
Jeg har ikke anfægtet at i ikke kører sammen med os andre, jeg havde faktisk tilskrevet det skiftende arbejdstider, men årsagen er egentlig ligegyldig for mig, det er fedt at flere får glæde at vores ruter og nyder at komme rundt i landet og se nye steder.
For mig handler gravel om oplevelser og dem deler jeg gerne med dem der vil, lørdags gravel blev startet for at holde gang i hjulene henover vinteren, men hvem ved om vi forsætter til sommer.

Nyd vores ruter, meld gerne tilbage med feedback, men lad være læse alt mulig i mellem linjerne.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2221
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

Re: Corona Gravel: Lørdag d.6/2

Post by Mikkel Henningsen »

Kenny wrote:Mikkel læs det jeg har skrevet til Niels igen, læs det der står uden at gøre dig yderligere tanker om hvad jeg kan mene imellem linjerne.
Jeg mener præcis det jeg skriver, hverken mere eller mindre.
"Det er fedt at i kører vores ruter når det passer ind i jeres program."
Jeg har ikke anfægtet at i ikke kører sammen med os andre, jeg havde faktisk tilskrevet det skiftende arbejdstider, men årsagen er egentlig ligegyldig for mig, det er fedt at flere får glæde at vores ruter og nyder at komme rundt i landet og se nye steder.
For mig handler gravel om oplevelser og dem deler jeg gerne med dem der vil, lørdags gravel blev startet for at holde gang i hjulene henover vinteren, men hvem ved om vi forsætter til sommer.

Nyd vores ruter, meld gerne tilbage med feedback, men lad være læse alt mulig i mellem linjerne.
Hej Kenny.
Jeg er glad for din uddybning, og vil i forlængelse af den gerne sige undskyld til dig.
Det var stykket med "vi kunne nemt arrangere turene uden om TH", der faldt mig for brystet. Formentlig fordi jeg allerede er smerteligt bevidst om, hvor lidt jeg får kørt sammen med jer andre, og fordi jeg savner det.
For Niels H er det (også) skiftende arbejdstider.

Vi ses forhåbentlig i skoven om ikke alt for mange uger :D
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Corona Gravel: Lørdag d.6/2

Post by Kenny »

Tak Mikkel, den er modtaget.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
Post Reply