MTB: Slushcup afdeling 2, den 7/12

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

MTB: Slushcup afdeling 2, den 7/12

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg kommer helt sikkert, hvem vil med? Jeg har mailet de ansvarlige fra http://www.nck.nu (Nordsjællands Cykle Klub) omkring ruten, men har ikke hørt noget endnu. Bo ( http://www.slushcup.dk SlushCup boss ) siger at ruten er noget lettere end den vi kørte sidst, så os tonsere kan måske være med!? :lol:

Vi skal lige have fundet ud af noget med transport, så skriv lige om i kommer, og om i evt. er i bil og om i har ledige pladser. Håber vi ses :?:
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 10 Mar 2004, 22:05, edited 1 time in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Er der er slet ingen der vil med, eller mangler lift :?
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

Jeg er med! Om jeg har bil vides endnu ikke.
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10086
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Jo, jeg er da altid frisk, og jeg har bil - lige blevet rep. for 4500 dask :-(.

Morten
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Holdet pt:

1. Morten H
2. Tom
3. Jan
4. Jakob
5. :?:
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Bjørn som var med sidst vil gerne med igen.

Han mangler et lift gerne fra København/Frederiksberg (Casper?) eller evt. fra Farum
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Lyder sku godt at Bjørn er klar igen, så har vi Pantani 1 og 2 (Morten og Bjørn) med på de hårde stininger :) Nu må vi bar håbe, at der ikke er så mange som sidst :twisted:

1. Morten H
2. Tom
3. Jan
4. Jakob
5. Bjørn

Jeg har ikke hørt fra Casper, men mon ikke han kommer med denne gang også, så bjørn kan få et lift :!: Gert kommer vel også? Og hvad med Jørgen med venner, kunne blive et helt flot fremmøde :lol:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

www.slushcup.dk er blevet opdateret med lidt info i dag, der er dog indet nyt om ruten endnu. Jeg har lige mailet NCK som står for afdeling 2, så med lidt held er det nye i løbet af et par dage, dog siges det at ruten er noget mere menneskelig end runde 1! Anyway, her er nyeste info fra SlushCup websitet:
Pga et major computer nedbrud har det desværre været småt med opdateringerne på det sidste. Problemerne er ikke helt væk endnu, men vi forsøger med en opdatering fra datterens computer ('far er led' var responset).

Der er nu en uge til næste afdeling så det er om at få slappet godt af i løbet af ugen - for at kunne trykke den helt af på Søndag.

Anden afdeling finder sted i Nødebo skov i Nordsjælland. Der er indskrivning fra kl 9:00 og start (håber vi) kl 10:00. Det skulle forhåbentlig gå lidt hurtigere denne gang, da det kun er et fårtal der skal have nye numre.

Parkering foregår på vejen ”kildeport” v. skovridderen, hvor der også vil være indskrivning.

Bilerne skal holde langs med vejen, og man skal pakke bilerne så tæt som muligt, og så langt inde i kanten som muligt. (Kildeport er vejen der går mellem Nødebo og Gadevang gennem skoven, og findes nemmest ved at køre til Nødebo. Kildeport er vejen der ligger på venstre hånd (når man kommer syd-fra) lige ved købmanden).

Indskrivningen ligger 200 meter fra Nødebo, og startområdet ligger 500 meter derfra. Parkering ved skovskolen er forbudt, idet de holder julearrangement. Der vil stå P-vagter, og biler m. cykler vil blive afvist herfra.

Huskeliste:
- Dit nummer (hvis du ikke har et får du et ved indskrivning)
- De 10 kr
- Indskrivning kl 9:00, Start: 10:00

Der køres i 1 time + hvad man mangler af omgangen (dvs de fleste køre lidt mere end en time). Iøvrigt henvises til reglerne.
Image

Image
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 02 Dec 2003, 00:01, edited 1 time in total.
Dalle

Post by Dalle »

8) :roll: Hej guy's, er klar på søndag til en god gang slush, kan have en cykel med bag på kareten fra farum hvis nogen skulle have interesse. Håber at i havde en god tur i lørdags, kørte selv en tur senere lørdag eftermiddag, 3½ times tons, endte med at stå i mudder til over knæene da jeg mødte min overmand ved navn STEVENS(stelnavn).
han kastede mig ud over styret md dertil knubs samt blå mærker på hele kroppen. Nå men vi snakkes ved senere på ugen. Ha det så lungt till vi hörs hilsen Dalle :wink: :shock:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Fedt at du kommer Torben - Casper kommer også, han har fået stjålet sin Klein, men han skulle være klar på en ny låge inden Søndag :wink: Han kommer her og fortæller hele historien i morgen (har han lovet!)

Jørgen snakkede også om at komme, måske sammen med Per mf, ville være fedt, så bliver vi måske helt op til 10stk :twisted: - Håber Jørgen vil finde vej med en lille update i løbet af ugen 8) (Skal vi snart have "klub" trøjer eller hvad.... :P )

1. Morten H
2. Tom
3. Jan
4. Jakob
5. Bjørn
6. Torben
7. Casper
8. :?:

Måske skulle vi mødes på Nygårdsvej ca kl 8.45, Jeg aner ikke hvor løbet er, og Senior er rimeligt kendt i det område efter de mange km. på raceren!?
Dalle

Post by Dalle »

Hej gut's. De har for tiden tilbud på en sej trøje med skriften " HUSTLER DE LUXE" skrevet med orange skrift henover en sort langærmet t-shirt på den hjemmeside der hedder www.smartguy.dk
ses snart (Ps har købt hustler trøjen, den er for fed :lol: )
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Så kom rutebeskrivelsen af www.slushcup.dk ruten her i weekenden den 7/12 - Tak til Jørgen fra www.nck.nu - Det lyder ikke så farligt, håber vi ses! :wink:
Hej Jakob.
Ja, jeg har lagt ruten til afd. 2, og kørte også afd. 1. Om den næste rute er der flg. at sige:

Vi starter på grusstier, og efter lidt stigninger (overhovedet ikke tekniske, men lidt hårde), kommer vi til det første singletrack, som ikke er teknisk svært, men der er en lille pukkel til sidst hvor man lige skal have fundet det rette gear inden. Herefter fuld fart på på store stier, indtil vi rammer nogle singletrack som bliver lidt sværere end grusstier, men som sagtens kan køres på også af mindre øvede. (af racercykelkørere f.eks.;-)) Disse ligger i noget tæt underskov hvor farten bliver reduceret t. ca. 15 km/t, men det er stadig ikke svært. Efter nogle små pukler (ikke lange men stejle), krydser vi stjernen og kører med ca. 50 km./t !!!! ind gennem et indelukke hvor vi lige skal sørge for at ramme forbi en pæl der står i midten af sporet. PAS PÅ HER. Herefter ud på 50 m. grussti, inden vi kører ind på det sidste lange singletrack som starter med lidt teknisk og fladt, for derefter at ende ud i nogle hestespor. Herefter ud på grussti hvor målområdet ligger.

Ruten er 5,5 km. lang, og jeg kører den i motionstempo på ca. 15 min. svarende til 22 km/t. Det kan måske gi’ dig et fingerpeg om ruten, højden og underlaget.

Du har ret i at 1.afd. var hårdere end forventet, men det skyldes desværre at vi ikke kunne få lov til at køre i Rudeskov med mindre at størstedelen af ruten kom til at foregå på det blå mtb-spor. Afdelingen på søndag kræver en mtb, men ikke nødvendigvis en kondition og teknik som Henrik Djernis’s eller Bo Falck’s.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Mail sendt til alle torsdag før www.slushcup.dk, poster den lige her hvis der er nogen som ikke modtager den af en eller anden årsag!
Så er der kun få dage til www.slushcup.dk afd. 2 i Gribskov. Det ser ud til at vi bliver en hulens bunke Hustlere denne gang, super fedt! Vi har arrangeret convoy kørsel fra Nygårdsvej 16 i Farum, så hvis du er i tvivl om hvor løbet afvikles, eller mangler et lift, så mød op senest kl. 8.15, vi køre 8.30 så de ”nye” kan nå at få nummer, og evt. trille den 5.5 km lange rute inden løbet skydes i gang kl. 10.00. Du kan finde en detaljeret gennemgang af ruten på vores webside: http://www.teamhustler.dk/forum/viewtopic.php?t=12. Hvis du var med sidste gang, så husk dit nummer, husk også at medbringe deltagergebyr på 10kr (i mønter).

Hvis du ikke allerede har fået læst de posts omkring www.slushcup.dk på vores webside, så er linket her: http://www.teamhustler.dk/forum/viewtopic.php?t=12, på websiden kan du bl.a. også finde et par kort over området.

Her er listen over de friske Hustlere som kommer:

1. Jan
2. Jakob
3. Morten H
4. Tom
5. Bjørn
6. Jørgen
7. Per
8. Torben
9. Gert (rimelig sikker)
10. Casper (hvis han får sin nye låge inden)

Glæder mig til vi ses på søndag. Hvis der skulle komme noget i vejen, så meld tilbage via vores website, eller via e-mail, det er så dumt at vente på folk som ikke kommer!

Mvh
Jakob "J-LO" Lohmann

PS: Jeg håber i vil besøge vores fælles website: www.teamhustler.dk, siden er bl.a. oprettet fordi flere mente at de modtog alt for mange mails... Hvis i har problemer med at oprette profiler, eller hvis i har andre spørgsmål, så sig endelig til, vi håber meget at i vil besøge websiden minimum et par gange om ugen, og ”tilmelde” jer ”ttræning” og kommenede løb?! Det er et super fedt mødested, hvis vi alle bruger det.

Ses på søndag!
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

Hvordan ser det ud med biler - er der nok eller skal jeg sætte foden i gulvet derhjemme!? :wink:
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
Post Reply