Vintercuppen 2021/2022

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Vintercuppen 2021/2022

Post by Morten Hartvigsen »

Som eneste representant fra TH kørte jeg idag vinterCuppen afdeling 2, så jeg fører KLART herreklassen, både i U30, H40, og H50 :-)

Vi kørte omkring Kagerup, og det er jo i sig selv grund nok til at komme, da der sædvanligvis var masser af lækker kakao, brunsviger og chokokage - mums - altså efter godt 1,5 times MTB'ing i lækker sol.

Der var nu også lidt rødder og pletvis vådt fører, men ikke noget der forhindre mand og maskine i at forcerer terræng i fin drafting stil, her er jeg bestemt på hjemmebane. der var da også lidt grus-tons, og her er der jo ikke nogel regel om at man ikke må ligge på hjul efter de tunge drenge med store lår.

Det var sgu næsten som løb post-corona, hårdt og super hyggeligt, men savner nu nogle grønne ryttere.

Billeder (Tom) : https://photos.app.goo.gl/XEAFiD2aS8ForAr26" onclick="window.open(this.href);return false;

Her start:
adf_2.png
adf_2.png (2.08 MiB) Viewed 488 times
.. og her moi på vej op ad en lille bakke (dem var der et par små af).. men med alt for meget tøj på, så svedte ret slemt..
adf_2_mdh.png
adf_2_mdh.png (1.58 MiB) Viewed 487 times
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Re: Vintercuppen 2021/2022

Post by Niels P »

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
Det er jo næsten som gamle dage - dog ikke ret mange til start ser det ud til
/Niels
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Vintercuppen 2021/2022

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg kørte Finalen i dunkeskoven i går, i ret fantastisk vejr på tørre spor!

Rutteplanlæggere havde været så flinke lige at lægge 1-2 bakkere mere ind, end sidste gang vi kørte der, lige noget for mig :--)

Hovedet var åbentbart lidt i HotCup week-endløbs-mode, for jeg troede det var et 2timers løb.... så kørte ikke max. gas. De ryttere jeg spurgte vedr. tiden, både ved start, OG undervejs (Gitte Bille & makker) svarede de ikke tilbage. Så da jeg passerede mål efter 1,5 time var jeg faktisk på vej til at fortsætte.

Efter løb var der varm ret og muffings & kaff på skolen, og med mulighed for at tage bad før spisningen - altid rart. Jeg var så heldig at vinde en lodtrækningspræmie, så en meget fin dag i skoven.

Skulle hilse og sige at der også bliver afholdt Vintercup til næste efterår, med Vega cykler som sponsor - men også at de gerne vil have flere deltagerer end i år (da det var lidt tyndt = svært at få til at løbe rundt)
Post Reply