10 x Geels på Lørdag 5 Sept. kl. 9-15

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10086
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

10 x Geels på Lørdag 5 Sept. kl. 9-15

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg tager en træning mere med 10 x Geels på den røde linie, inkl. div. hop osv.

Det er Enduro endurance træning, så blir igen på den tunge trail cykel, og i et forholdsvis langsomt tempo, hvor der stadig er overskud til med god sikkerhed til at kører de tekniske sektioner, med andre ord ikke særlig høj snit puls, bare cruising derudaf.

Sporet er ca. 7km med omkring 260hm pr. omgang.
Jeg forventer de ca. 70km tager lidt mindre end 6 timer, inkl. lidt pauser til mad/drikke, som man lyster.

Depot på Kongevejen 2840 Holte, p-pladsen ved start af sporet

NB: Efter sidste gang jeg kørte de 10 omg. kan jeg sige at hænder, ryg, skuldre, arme var mere medtaget end mine ben :-)
Last edited by Morten Hartvigsen on 31 Aug 2020, 15:22, edited 1 time in total.
User avatar
Søren K.
Bagfra højre-om!
Posts: 1096
Joined: 17 Oct 2006, 12:11
Location: 2800 Lyngby

Re: 10 x Geels på Lørdag 5 Aug. kl. 9-15

Post by Søren K. »

Dejlig tidlig udmelding - men tror nu ikke den 5. aug er en lørdag i 2021?! ;) :party: :mrgreen:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10086
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: 10 x Geels på Lørdag 5 Sept. kl. 9-15

Post by Morten Hartvigsen »

Jo FOR Søren, det er 5 September ... jeg roder lidt rundt i Aug. og Sept. lige pt...
Last edited by Morten Hartvigsen on 01 Sep 2020, 09:32, edited 1 time in total.
PederMV

Re: 10 x Geels på Lørdag 5 Sept. kl. 9-15

Post by PederMV »

God fornøjelse, jeg er booket op der.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10086
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: 10 x Geels på Lørdag 5 Sept. kl. 9-15

Post by Morten Hartvigsen »

Kørte hurtigerer og det var alt i alt, en mere overkommeligt opgave end sidste week-end med samme meny på programmet, altså omkring71km på den røde linie
.. MEN fik en punktering, knækkede 2 dækjern, da dæk var MEGA stramme, så prøvede med et andet dæk .. og endte i alt med at bruge omkring 1time på dæk + 2 x slange skifte.. øv... grrrrr..

Tak til den hareskov rytter der lånte mig nogle 'dækjern'

Første omgang var med Lone med på min XC racer, så det gik i ret roligt tempo (det synes hun dog ikke :-) )

Én gang var det tæt på at gå falt ved et hop i legeområdet, da forhjulet ramte lidt skævt på landingen, og gjorde at jeg efterfølgende fik for lidt fart på efterfølgende gap også, men reddede den altså lige.. puhu

Nu har har jeg så igen ondt i hænder og arme... så søndag nappede jeg kun en 100km på landevejen, for at slutte med noget let :-)
Post Reply