10 x Geels på Lørdag 29 Aug. kl. 9

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10093
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

10 x Geels på Lørdag 29 Aug. kl. 9

Post by Morten Hartvigsen »

Ex-TH's first (eller second?) lady Di, kører 10 x Geeels (rød) på Lørdag fra kl. 9 (fra p-pladsen), og vi er nogle skøre af de gamle drenge der er med på den heldags ide (Bo Falck og undertegnede og en lille håndfuld mere) .. det blir altså ikke race, men endurance rundt som træning til de laaaaange MTB/Enduro løb der næsten ikke er der alligevel .. men en enkelt er der i Sept. :-)

Man kan også bare trille et par omg.

Husk madpakken mm.

FB og Diana :-) styrer det hele:
Begivenhed: https://facebook.com/events/s/10x-geels ... 899724432/" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by Morten Hartvigsen on 31 Aug 2020, 12:40, edited 2 times in total.
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: 10 x Geels på Lørdag 29 Sept. kl. 9-20?

Post by AndreasA »

go tur
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Søren K.
Bagfra højre-om!
Posts: 1098
Joined: 17 Oct 2006, 12:11
Location: 2800 Lyngby

10 x Geels på Lørdag 29 Sept. kl. 9-20?

Post by Søren K. »

August eller sept?


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10093
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: 10 x Geels på Lørdag 29 Sept. kl. 9-20?

Post by Morten Hartvigsen »

Søren K. wrote:August eller sept?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Aug. her på lørdag.. rettet nu
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4104
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: 10 x Geels på Lørdag 29 Aug. kl. 9-20?

Post by Niels G Henningsen »

Pokkers "den dag kan jeg ikke" :mrgreen:
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10093
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: 10 x Geels på Lørdag 29 Aug. kl. 9-20?

Post by Morten Hartvigsen »

Blir det vådt reduceres eller aflyses ifgl. Dianas oprindelige post ... jeg kører nu nogle omgange anyway

Vejrudsigt ser dog ret OK ud pt.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10093
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: 10 x Geels på Lørdag 29 Aug. kl. 9-20?

Post by Morten Hartvigsen »

Det gik jo lidt hurtigerer end beregnet :-) endda på den tunge Crush trail cykel

Lige under 6 timer på det røde spor, og i alt knap 72km. Meget hårdt for hænder og arme og efterfølgende også lænd... men go træning, der så bare skal holdes ved lige op til mit Enduro løb om nogle uger.
Blev langsomt bedre til hop og sving efter 2-3 omgange, og selvom jeg blev træt efter de 5-6 omgange, kunne jeg næsten holde stilen, derefter blev hop lidt mere moderate, og klart mindre eksplosive :-) læs.. jeg blev træt :-)

Der var nogle hissige hvepse ved 'et træ', men heldigvis havde nogle venlige sat et par skilte op til advarsel, Diana blev dog stukket 2 gange, av av. Jeg slap uden stik.

Der var forbavsende få i skoven på sporet, og vi var ca. 7stk der sigtede efter de 10 omgange.
En del kørte lidt mindre, men alligevel ret fin dag i skoven, og go træning i det der MTB :-)

Der ligger et par billeder og film på FB linket, samt lidt på strava.
Last edited by Morten Hartvigsen on 31 Aug 2020, 12:26, edited 1 time in total.
PederMV

Re: 10 x Geels på Lørdag 29 Aug. kl. 9-20?

Post by PederMV »

Morten Hartvigsen wrote:Det gik jo lidt hurtigerer end beregnet :-))

Lige under 6 timer på det røde spor, og i alt knap 72km. Meget hårdt for hænder og arme og efterfølgende også lænd... men go træning, der så bare skal holdes ved lige op til mit Enduro løb om nogle uger.
Blev langsomt bedre til hop og sving efter 2-3 omgange, og selvom jeg blev træt efter de 5-6 omgange, kunne jeg næsten holde stilen, derefter blev hop lidt mere moderate, og klart mindre eksplosive :-) læs.. jeg blev træt :-)

Der var nogle hissige hvepse ved 'et træ', men heldigvis havde nogle venlige sat et par skilte op til advarsel, Diana blev dog stukket 2 gange, av av. Jeg slap uden stik.

Der var forbavsende få i skoven på sporet, og vi var ca. 7stk der sigtede efter de 10 omgange.
En del kørte lidt mindre, men alligevel ret fin dag i skoven, og go træning i det der MTB :-)

Godt kørt =D>
Der ligger et par billeder og film på FB linket, samt lidt på strava.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10093
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: 10 x Geels på Lørdag 29 Aug. kl. 9-20?

Post by Morten Hartvigsen »

der strammes nu seriøst op på træningen...så jeg gør det hele igen på Lørdag d. 5 Sept. fra kl. 9 (eller lidt før)
Post Reply