Vintercuppen 10 Nov - lille referat

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Vintercuppen 10 Nov - lille referat

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg blev igen klubmester i VinterCuppen :-) Det er jo nemt når man er den eneste.
Rammen var Slangerup ved Buresø, hvor vi jo har kørt løb mange gange.

Starten gik kl. 10, men jeg kom i god tid, så jeg kunne lige nå en test omgang, på 4,3km og knap 22minutter. Det var nu pænt mudret flere steder (5-10cm), men så er jeg altså på hjemmebane, og følte mig godt tilpas. Der var også lidt bakker, og det er jo altid min fordel.

Resultater: https://topptid.no/results/dashboard/2343" onclick="window.open(this.href);return false; - blev 6'er i H50 og nr. 24 overall, 1sek efter ungdomsrytteren nr. 23 Mads som overhalede 3m før mål (hørte ham ikke komme, så jeg slappede lidt af :-() jeg tænker han er omkring 18år, så ca. 35år yngre, så det vil jeg ikke klage over. Vi havde flere sjove kampe undervejs, og skiftedes lidt til førringer.

Jeg er godt 1:40 efter Lars Eghoff (nr 4) og Keld Pedersen (nr.3) , dejligt at være tæt på dem igen, har kun slået Lars få (1gang?) gange de sidste 10år, og aldrig Keld, de er begge nogle ret habile rytterer, med mange års erfaring i det lidt svære terræng.

Altid godt at komme ud i den friske luft :-)
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Vintercuppen 10 Nov - lille referat

Post by Niels G Henningsen »

Tak for løbsref & godt kørt unge mand :-)
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Claus Wagner
GRØN FRONT!
Posts: 1587
Joined: 29 Sep 2009, 20:04
Location: Herlev

Re: Vintercuppen 10 Nov - lille referat

Post by Claus Wagner »

:thumbsup: :thumbsup:
INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!
PederMV

Re: Vintercuppen 10 Nov - lille referat

Post by PederMV »

Cool
Post Reply